ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

354.

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۱۱ ق.ظ
دیروز دو کیلو سبزی آش

و دو کیلو قرمه سبزی سفارش دادم.

انگار زنده شدم :)



+نتیجه میگیریم که امروز ناهارمون قرمه سبزیه.

عصرانه هم آش رشته س :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۹
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۴ نجمه خانم
آش رشته یه وعده ی غذاییه 
مرفه بی درد 
P:
پاسخ:
باورت میشه تو دوران تجرد برام حتی سوپ هم یه وعده ی غذایی بود بس که دوست میداشتم و واقعا اگر سوپ بود ما دیگه چیزی نمیخواستیم که بخوریم!
اما بعد از مستر دیگه همه ش تموم شد!
الان واقعا آش رشته هم برام وعده ی غذایی نیست! با اینکه واقعا دوستش دارم.
۱۱ آذر ۹۵ ، ۰۸:۳۷ نجمه خانم
یفنی چی؟ شوهرت گوشت و برنجیه یعنی؟
بابای من گوشت و برنجیه ولی مامانم روز آش و سوپ فقط آش و سوپه کسی نخواد میشه کنارش املت همین
پاسخ:
آره پلو خورن!
تازه خوبه که مستر اهل شامِ برنجی نیست!
بعضیها که شام هم باید غذای مفصل بخورن.
۱۱ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۷ نجمه خانم
خو اونا که شام هم 
همونان که سکته قلبی زودهنگام هم 
بهم سر بزن لطفا 
برای آخرین پست
پاسخ:
بعله. متاسفانه.
چشم.  :)