ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

364.

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۳۱ ق.ظ
اگه شما یه مردی رو ببینین

و زنش داره براش بند کفششُ می بنده

و کفشش رو واکس میزنه

چه حسی بهتون دست میده؟!

الف)چه زنِ خوبی.

ب)چه مردِ بدی.

ج)هیچکدام.


+این گزینه ها مطلق عنوان شده ن

تا شما ببینید حستون بیشتر به کدوم یکی نزدیکه لطفا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۹ تنها دلشکسته

من میگم چه مرد خوبی ::))

و چه زن خرشانسی :)))

ببخشیدا کمی دور از ادب شد...

یعنی اینقدر برامون اینجور چیزا عجیب است...

پاسخ:
وا! زنی که بند کفش شوهرش رو می بنده خرشانسه؟! :|
آره خب عجیب هم هست واقعا..
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۵۶ تنها دلشکسته
ای بابا...سوتفاهم شد :))))))))))))) من فکر کردم مرد، بند کفش زنشو میبنده ههههههههه... واسه همین گفتم زن خرشانسه :)))))))))))
پاسخ:
:)))
خب این دیگه خیلی اوج خرشانسی بود :))
۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۹ نجمه خانم
یعنی وقتی مرده کفششو می پوشیده زنه بندشو می بسته؟؟؟؟


نظر من : زنه یا کلفت؟
پاسخ:
بعله مرده می پوشیده خانمه بند کفش شوهرشو می بسته که بره سر کار.
:|
۱۱ آذر ۹۵ ، ۰۸:۳۵ نجمه خانم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خاک بر سر اون مرد بچه ی عقده ای کنن 
*** *** ** **** *** ** ****** **** *** **** ** **** *** *******
مرتیکه بدبخت عقده ای و زن بدبخت ترش که جلو برادرشوهرش هم این کار رو کرده 
روانی بودن به نظرم 

خط دوم کامنت رو حذف کن لطفا 
پاسخ:
ببین مرده که خانمش رو مجبور نکرده که!
خانمه خودش پایه بوده.
به نظر من اینقدر که تو شاکی شدی مهم نیست موضوع!
یه موضوع شخصی بوده.
جالبش اینه که برادرشوهره اینقدر از این رفتار لذت برده و فهمیده که زن داداشش واقعا زن زندگیه.
هه!
۱۱ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۵ نجمه خانم
زن زندگی!!!
خو داداش همون مرتیکه بوده بوده دیگه...
پاسخ:
:|
مرده خانمه رو مجبور نکرده بوده ها!
۱۱ آذر ۹۵ ، ۲۳:۵۲ نجمه خانم
فرق نمی کنه 
دیوونگیشونو میگم 
ببین 
واقعا دلم میخواد فحش بدم به هر سه تاشون
به نظر من اون مرد و زن حیا هم نداشتن 
مردک بی غیرت 
اینکارا رو جلو یه مرد نامحرم باید بکنن که اون هم بگه این زن زندگیه!؟
پاسخ:
:))))
باشه هرطور راحتی :))