ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

796.

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸ ب.ظ
دکتری که رفتم اصلا دلچسب نبود
اول اینکه بیمه نبود و ویزیتش آزاد بود
بعد اینکه سونوگرافی و واکسن و نمونه برداری و همه کار رو تو همون مطبش میکرد،
خدا تومن میشد هزینه ویزیتش،
کلی هم ملت معطل می شدن!
من دو ساعت تمام تو نوبت بودم!
بعدم که رفتم تو،
بهم گفت سه هفته دیگه بیا برای سونوی تایید بارداری!
همین!
دیگه هیچی نگفت!
گفتم شدیداً تپش قلب دارم گفت برو دکتر قلب!
:|  


+فکر کنم باید حق ویزیتی که دادم رو پس می گرفتم! نه؟!
+یعنی باید برگردم پیش دکتر قبلیم؟!
ولی نسبت بهش دل چرکینم :((
کمک! :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۶
لوسی می