ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

850.

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ
این هفته که گذشت
سه چهار روزی نهار خونه ی مادرشوهرم بودم
و نهار من به زور به شش قاشق می رسید
این شد که مادرشوهرجان به مستر گفت
"این خانمت رو ببر دکتر یه چیزیش هست!"
مستر هم احیانا در پاسخ،
فیگور تابلویی اتخاذ کرده بود
که مادرشوهر گرام متوجه گردیده
و به کسبِ عنوان سومین شخص مطلع در خاندان مفتخر شد.  


+هرچند که با گذشت دو روز،
هنوز به من تبریک نگفته!!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۶
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۷ نجمه خانم
شکلک سر خاراندن (همراه با خارش واقعی همزمان در مورد اینکه ) فیگور تابلویی مذکور چی بوده!؟
پاسخ:
چی بگم والا!
من که نبودم!
چه جالب که رفتی سراغ این پستها!
منو بردی به خاطراتم  :)
۱۱ آذر ۹۵ ، ۰۸:۱۶ نجمه خانم
از بیکاری و روان به هم ریختگی رفتم 
حال خودم هم بهتر شد 

خاطره داشتن نعمته خواهر 
خیلی نعمته 
اینو از من بپرس
پاسخ:
خب خدا رو شکر که حالت رو بهتر کرد!
من که با خوندنشون دلم برای خودم سوخت!