ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

949.

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۵۰ ب.ظ
یه مدتیه که تراکم بروز سوء تفاهمات از من زیاد شده
هرکسی یه سوء تعبیری از رفتار من میکنه
و بعد منو محکوم میکنه و الی آخر!!
و من نمیتونم با این موضوعات کنار بیام
و چند روزی درگیرش میشم.
و بعد فهمیدم نقطه ضعف من همینه!
باید خودمو توش تقویت کنم..
شاید همه ی این اتفاقات برای اینه که من بفهمم
کدوم جنبه از روحم ضعیفه..
الان سوره ی یوسف رو میخوندم
دیدم خداییش تهمتهایی که به حضرت یوسف زده شد
و محکومیتی که در اوج معصومیت برای ایشون صادر شد
خیــــــــــــــــــــــلی اعظم از رخدادهاییه که برای من اتفاق میفته
و من چقدر کوچکم
و چقدر دور از تسلیم...
:(
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۳
لوسی می