ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

905.

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۳۶ ب.ظ
فِی بُیُوتٍ أَذِنَ اللَّهُ أَن تُرْفَعَ وَیُذْکَرَ فِیهَا اسْمُهُ یُسَبِّحُ لَهُ فِیهَا بِالْغُدُوِّ وَالْآصَالِ.
آن نور در خانه هایی است که خدا اجازه فرموده رفعت یابند
و نام او در آنجا یاد شود
و در آن خانه ها او را هر بامداد و شبانگاه تسبیح گویند..  


+ سوره نور، آیه 36
+هنوز یادم هست،
حسِ نمازخواندنم در جایی که تو نماز میخواندی..
+این آیه ی حک شده بر سر درِ خانه ی امام در نجف است. :)
+همه چیز را در مورد این مرد و زندگی اش میگوید،
همین آیه :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۱
لوسی می