ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

نظرسنجی. موقتاً پست ثابت.

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ب.ظ

رفقا! یه سوال!

به نظرتون بهتره برای پنجره ها،

کرکره بخریم یا پرده؟!



+البته فکر میکنم سوالم رو بد پرسیدم!

منظورم از کرکره پرده های کرکره ای بود.

پرده های زبرا رو دیدین؟

من خونه هایی دیدم که با اینها خیلی خوب شده

و با توجه به وضعیت بچه هام(!) به نظرم گزینه ی بدی نیستن.

هرچند که خب پرده چیز دیگری به نظر میرسه.

نظرسنجی مهمیه برام. نظرتون رو بگین لطفا.

+این عکس رو ببینین.

یه زاویه ی خونه ی ما این مدلیه. البته صرف نظر از سقفش.

حالا پرده هاشو ببینین چقدر ساده ست! ساده مختصر و مفید. نه؟

البته میدونم قشنگی پرده رو اصلا نداره. اما به اندازه ی پرده هم فضا گیر نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۳
لوسی می

نظرات  (۲۰)

۲۳ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۸ نجمه خانم
پرده اگه میخوای بخری از اونا بخر که وقت دوختنش 

وع

این الان باید نظر تصویری بشه گذاشت نمتونم بنویسم!
ببین بعضی مدل ها رو وقت نصب با سنجاق و گیره فیکس می کنن بعضی مدلها از اول فیکس شده دوخته میشه مدل اول کمی زیباتر دیده میشه چون پراه چین های طبیعی داره ولی همش باید مواظب باشی چین هاش به هم نریزه 
که ما تو خونه مون بچه ی کوچیک نداریم ولی با تین مسئله دست به گریبانیم هربار میخوایم پنجره رو باز کنیم پرده رو بدیم کنار یا به گلدون آب بدیم
شما که دو نفر بچه ی کوچیک هم داری
درمورد کرکره لانظر! سالهاست کرکره نداشتیم و تازگی دیدم دوباره اومده 
حتی نمدونم شستن و نصب کدوم سخت تره...
پاسخ:
یه عکس اتچ کردم. ببین اونو.
خب من پرده خیلی بیشتر دوست دارم و به نظرم زیباتره:) ولی فکر می کنم بهتره یه چیزی بخرین که بازی های مختلف پسربچه های شیطون کمترین آسیبو بتونه بهشون بزنه. از اینا پرده ها هست که پشت پنجره فقط قرار می گیره و فکر می کنم هم تازه مد شده، از اونا به نظرم از این لحاظ خیلی مناسب باشه!
پاسخ:
آره خب دقیقا مشکل بچه ها هستن. به نظر خودمم پرده جالب تره هرچند ریسک بیشتری داره.
البته شمایی که مبلهای سرمه ای مهران مدیری رو دوست نداشتی سلیقه ت با من یکی نباید باشه که!!
گفتم بدونی یادمه ها! خخخخ!
منظورم کرکره بود که برای پشت پنجره ست:))) اسمش نمی دونم چیه! فقط خونه تازه عروسی از اقوام دیدم:)))
پاسخ:
آره متوجه شدم. من تو سرچهام دیدم. یه عکس اتچ کردم. ببینش لطفا.
۲۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۸ مهراد فروتن
معلومه پرده! 
چون کرکره برای جاهایی خوبه که حالت اداری داره 
البته شاید برای اتاق بچه ها کرکره بهتر باشه چون نور اتاق با کرکره راحت تر کنترل می شه 
:)
پاسخ:
درسته کاملا. اما این پرده کرکره ای های جدید هم جدیدا تو پذیرایی دیده میشن. بد هم نیستن
البته به نظر خودمم پرده چیز دیگری ست!
عکس اتچ کردم ببینین.
سلام
به سلامتی ان شاءلله
خوشحالم براتون
منظورت پرده های جدیده  که بالا میرن با طناب مخصوص؟!
من که به.شخصه پرده رو بیشتر میپسندم...باز سلیقه ی خودتون مهمه...
و فکر میکنم پرده عمر مفید بیشتری داره
پاسخ:
آره منظورم پرده های زبرا و بامبویه.
به نظرم مدلهای بدی نیستن. ولی واقعا به قشنگ شدن خونه شک دارم!
بله پرده احتمالا عمر مفید بیشتری داره اما برای من با دو تا وروجک گاهی می ترسم که پرده اویزون کنم.
یه عکس اتچ کردم. ببینین.
دوسال پیش که من میخاستم ،فروشنده گفت در مقابل نور مستقیم افتاب شهر ما،دوام نداره
اما بعد خیلی جاها دیدم زدن
البته بیشتر محیط های اداری
ولی من مدتیه تو فکر پرده های لوردراپه ی طرحدار هستم،از اونا که حتی عکس بچه رو میشه روش زد
ولی در هر حال پرده یه جلوه دیگه ای به خونه میده،بچه ها مگه میخان چی کار کنن،البته بستگی هم داره چه پنجره ای منظورت باشه،پرده در ورودیه حیاط،پرده پشت مبل یا ..
پاسخ:
اینجا آفتابش که خیلی دیگه مستقیم نیست ولی منظور من پنجره های پشت مبله.
فک کنم باید یه عکس بذارم ببینین.
به پست می افزایم عکس را.
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۰:۰۹ نجمه خانم
اون چیه؟؟؟؟!!!!  تو عمرم ندیدم o_____O
ولی نظرم 
اون قشنگ نیست 
خواسته خونه هه شلوغ نشه
مدل طرح دار هم داره؟
کرکره است الان اون؟
چمدونم والا 
نمدونم چیه



زیادی ساده است فقط
کل زیبایی اون تصویر مال قالی و مبلشه
و سقفش!
مثلا قالیش دیگه آخرین مدل نیست
(منظورم لزوما آخرین مدل کرکره و پرده هم زیباترین نیست...)
بازم صلاح کار خویش خسروان دانند



پاسخ:
بهش میگن پرده زبرا. راستش منم اولین بار تو همین عکس دیدم! بعدم که تو مغازه ها..
آره طرح دارش هم هست و منم به خاطر همین خلوت بودنش و تو دست و پای بچه ها نبودنش بهش فکر کردم.
ولی قبول دارم که زیادی ساده ست و خونه و دیوارها قدری خالی دیده میشه.
به نظر من این پرده کرکره ای ها خیلی خوبن واسه ماهایی که بچه های شیطون داریم.
من که پرده های پذیراییم داغون شدن از دست بچه ها چون اونجا شده محل بازی و ... دائم میرن یا پرده رو میکشن یا اسباب بازی می برن یا قایم میشن یا...
اتفاقا مدل های خیلی شیکی هم دارن ، زشت نیستن اصلا
پاسخ:
آرهههه واقعا تنها دلیلم همین بچه هان. وگرنه خودمم فکر میکنم پرده بهتره.
اما به بچه ها که فکر میکنم میگم چرا باید اعصاب و روان خودمو درگیر قدری زیباتر شدن یا نشدن خونه بکنم!
راستش ما این خونه ای که هستیم پرده نداریم! یعنی پرده در قسمتیه که بچه ها خیلی براشون جذاب نیست و نمیدونم تو اون خونه که پرده کاملا در دسترسه چطوری قراره بشه.
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۶:۴۲ کوثر متقی
این خونه هه کرکره بهش خورده چون مبل هاش گل گلی سقف پر از طرح و دیوار پر از کار شدگی یعنی به حد کافی خودشون رنگ داره  اما اگه پرده باشه قشنگ تره یه برده ی خیلی ساده
اگر دکور شما هم خاص و طرح داره و مبل هاتونم همین جور یعنی خونه به حد کافی نمک داره! پرده ی ساده ی ساده یا کرکره هم بهش میاد
:)
پاسخ:
ولی با این وجود باز هم دیوارهاش خیلی خالی دیده میشه نه؟!
آره خب مبلهای ما هم قدری اینطوری جینگوله و من بیشتر به خاطر بچه ها ترجیح دادم که پرده ها اینطوری باشن که کوتاه باشن و دردسرش کمتر.
یعنی این الان خونه سابق خودتونه؟:)))
نه من منظورم اینا نبود! یه چی بود که دقیقا پشت شیشه پنجره نصب می شد و موقع باز کردن پنجره هم به پنجره چسبیده بود:))))))
خخخخخ قشنگ توصیف کردم؟:))))) نمی دونم اسمش چیه خو!
هم این مدلی که من می گم هم این که شما گذاشتی خب اگه ساده پسند باشی و مبلای خونه تم یه چی تو مایه های عکسه باشه و نه تو مایه های مبل های دورهمی:)))) به نظرمن قشنگ می شه!:))))
پاسخ:
نههههه! این عکس رو از نت برداشتم.
والا ما که نگرفتیم شما چی رو گفتی ولی به نظرم قشنگ توصیف کردی! خخخخ! :))
من به همین زودیها اون مدل مبلهای سرمه ایِ دور همی رو میخرم! حالا ببین! بعدم دعوتت میکنم مجبورت میکنم رو  همونا بشینی! :))
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۷:۰۱ مهراد فروتن
اتفاقا دقیقا منم تو ذهنم همین کرکره ها بود که نوشتم نور اتاق رو راحت تر می شه باهاش کنترل کرد 
اما من ازشون خوشم نمی یاد، حس و حال خونه (راحتی و سادگی) رو ازش می گیره فکر کنم 
البته این کاملا سلیقه است.
پاسخ:
عه! واقعا؟ آفرین به شما. وقتی گفتید فضای اداری فکر کردم از این کرکره های قدیمی آلومینیومی رو تصور کردید.
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۷:۴۸ مامان محمدمهدی
سلام
مامان من ازین پرده کرکره ایها تو آشپزخونه ش استفاده کرده خیلی راضیه 
و بنظر من کاربردش فقط تو همون آشپزخونه ست و نهایتا اتاق خواب بچه ها.
برای پذیراییت حتما پرده استفاده کن ولی خیلی ساده.یعنی جنس خوب و زیبا بگیر ولی ساده ساده بدوز و دیگه طرح و والان و... هم استفاده نکن چون دیگه مد هم نیست(مدتهاست که هرجا میرم این چیزارو نمیبینم و همون یه پرده ساده و شیک خیلی جذاب تره) اونوقت حتی میتونی پرده ساده رو کنار هم بزنی و شستن و اتوش هم راحت تره و بچه ها هم مسلما کمتر باهاش کار خواهند داشت.سمتشم برن چون ساده ست اتفاق خاصی نمیفته و نهایتا با کشیدن صاف و درست میشه

پس چی شد؟: پرده برای پذیرایی و اتاق خواب خودتون حتما.کرکره برای آشپزخانه و اگه خواستی و نهایتا اتاق خواب بچه ها :))
پاسخ:
سلام.
چشم :))
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۹:۱۳ فاطمه لاهیجانی
من برای پذیرایی پرده خریدم و آشپز خونه زبرا
به نظرم پرده ی چیز دیگه ست، زبرا شستشوش سخته و با بخارشو باید بشوریش
در کل به نظرم برای پذیرایی پرده قشنگ تر از زبراست.
البته باید دید دکوراسیونتون چطوره.
پاسخ:
درسته اما پرده خونه رو کوچکتر نشون نمیده به نظرت؟
هرچند که قبول دارم که پرده قشنگتره اما به نظرم این مدلها وسعت پذیرایی رو بیشتر نشون میدن.
البته خدایی منم پرده رو ترجیح میدم.

سلام عزیزم.. به اندازه پرده زیباییش رو نداره

ولی اگر میخوای خیلی هزینه ورنداره یا مثلا فقط برای زیبایی میخوای استفاده کنی حریر نازک بگیر.. .. طرح تور..

پاسخ:
سلام. آره به نظر خودمم بیشتر آشپزخونه ای میاد..
البته هزینه ش رو نمیدونم چقدره ولی به نظرم نمیاد که خیلی کمتر از پرده بشه! ها؟!
البته خدایی پرده ها گاهی خیلی گرونن!
دخترخاله های من زبرا دارن
هر دو برای آشپزخانه و اوپن
برای پذیرایی جالب نیست
به لحاظ شستشو هم واقعا نمی دونم چه طور میشه شست
ولی برای آشپزخونه و جلوی اپن خیلی خوبه
ولی من خودم پرده رو بیشتر دوست دارم
پرده حس و روح و عاطفه اش بیشتره :)
زبرا پرده بی روحیه :/
پاسخ:
بله به نظر خودمم خیلی آشپزخونه ایه!
ولی جمله ی جالبی بود حس و روح و عاطفه ی پرده! :)
متشکرم. خیلی خیلی ممنون.
۲۵ تیر ۹۵ ، ۰۷:۱۷ کوثر متقی
آره یکمی وصله نا هماهنگ شده من اگه جای صاحب اون خونه بودم این پرده را می ذاشتم http://img1.tebyan.net/big/1388/10/2074024424710620550165163504444218924181.jpg
(البته اگه اون قسمت بالای کرکره اش برای خود خونه نباشه!!!)
چون رنگ هیچیش با اون یکی هماهنگ نیست ...
 اما اگر یکم هماهنگ میشد همین پرده را با یه ته رنگ خیلی ملایم از مبل ها می گذاشتم :)

پاسخ:
:)
مرسی عزیزم بابت اشتراک عکس. حالا این پرده رو رو دو تا پنجره جدا جدا میزدی؟ یا یه تیکه ش می کردی؟
:)
سلام
نظرات رو خوندم
یادم افتاد اسمشو...بله زبرا بود...
با نظر مامان محمدمهدی صد در صد موافقم...برای پذیرایی نگیری بهتره...مامان منم براذاشپزخونه گرفته...برادرم.هم برا اشپزخونه و اتاق خواب بچه ها....
و دوم اینکه هزینش اگربیشتر نشه از پرده ی پارچه ای کمتر نمیشه...چون.جتس معمولش فایده نداره ....ترکش خوبه به گمانم
پاسخ:
سلام. آرهههه میگم هزینه ش کمتر به نظرم نمیاد.
دلیل من بچه هان نه چیز دیگه ای.
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۱:۲۰ نجمه خانم
کل کامنت ها رو خوندم
دخترم قششششنگ معلومه پول دستت بیاد میری زبرا می خری (قهقهه)
ببین اگه دکور خونه ات مثل اونهای تصویره خوب...  بد نمیشه 


پاسخ:
:)
نه اتفاقا دارم منصرف میشم که! خخخ!
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۱:۲۷ کوچک‌های بزرگ
سلام بانوجان.پرده آشپزخانه ما زبراست و خیلی هم از داشتنش برای پنجره بزرگ آشپزخانه راضی هستیم. اگر شما اهل زندگی مینیمال باشید به درد پذیرایی هم میخوره. راه شستشوی این مدل پرده ها هم کفی کردن با اسکاچ و بعد بخارشور کشیدن است. امیدوارم بهترین تصمیم را بگیرید.
پاسخ:
سلام. خیلی خیلی ممنونم. درسته من یک مینیمالیست هستم. حالا نه خیلی تندرو ولی خیلی مینیمالیستم. فکر میکنم برای همین از این مدل چیزها خوشم میاد و اگرم قراره پرده ای بخرم ساده ترین طرح ها رو دوست دارم..
ممنونم از لطفتون و شرکتتون در نظرسنجی. :)
من و علم دکوراسیون ، نظر اول خانم کوثر متقی را به شدت تایید می نماییم :)
پاسخ:
بله بله. البته خونه ی ما هم همینقدر نمک داره تقریبا. ولی ما در نهایت پرده سفارش دادیم! :دی
ممنونم از لطف شما و علم دکوراسیون :)