ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4062.

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۰ ب.ظ

گاهی هوش هیجانیم به زیر صفر میرسه!

و امکان خود آرام سازیم رو از دست میدم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۲
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۲ دچـــــ ـــــار
هوش هیجانی چی هست!؟ :)
اصلا هوش به زیر صفر نمیرسه ها :)
پاسخ:
توانایی کنترل عواطف و هیجانات و احساسات.
واقعا؟ فکر کردم میرسه.
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۵:۳۶ ستاره جان
جانا سخن از زبان دل ما می گویی
پاسخ:
هعی.:(
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۶:۰۰ آرتمیس ‌‌
اندک اندک زین جهان هست و نیست
نیستان رفتند و هستان می‌رسند
:)
دلنوازان نازنازان در رهند
گلعزاران از گلستان می‌رسند
:)
این فال من بید، ولی بیشتر به درد حال و روز شما می‌خوره😂😂😂
پاسخ:
هههه هه! آره فک کنم به من میاد :))
اگر دنبال بشوم دنبال میشید با افتخار
پاسخ:
وقتی اگر و اما داره،افتخارش کجاشه؟ :)
۱. جوابت به کامنت محمد رضا!! :))))))))

۲. همه همینطوریم به نظرم!! گاهی توان کنترل خودمونو نداریم!
پاسخ:
:D
متاسفانه :(