ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

میمونتو بفرست بالای درخت!

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸ ق.ظ
هیولای ترس ذهنم یه کم تکون خورده،

و میمون بازیگوش،

این روزها بالای درخته!

و من خوشحااااالم :)



+من یه تد تاک دیدم،

که بسیااااااار رو من اثرگذار بوده!

توضیحاتی از  ذهن ما ارائه میکنه با یه سری تشبیهات!

شاید الان دو هفته شده که دیدمش،

و واقعا دو هفته ست که زندگیم رو نظم "فعالانه"ی بیشتری پیش میره.

همون روز که دیدمش، با مستر نود و نه درصد معلقات زندگیمون رو به ثبات رسوندیم(ینی ببین چه اثری داشت برای من!)

از اون روز مانورهای بخش تنبل ذهنم بسیار کم شده.

باورتون نمیشه اما بعضی از این معوقات مربوط به سه چهار سال پیش بودند که اپسیلون همت لازم داشتند که ما نداشتیم!

و بالاخره به سرانجام رسیدند!

یعنی یه همچین آدمهای از زیر کار دررویی هستیم ما!

این لینکشه! ببینید.

امیدوارم کیفیت این لینک خوب باشه.


+تو کامنت آقای حسن قاسمی لینک دانلودش هست.  :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۹
لوسی می

نظرات  (۱۶)

۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۲۳ میرزا ژوزف پولیتـزِر
سلام همینکه  نود و نه درصد رو به ثبات رسوندید یعنی عالی... ما تو یک درصدش موندیم.
پاسخ:
البته نود و نه درصد از همه ی آنچه که برای انجامش مدام این دست و اون دست میکردیم!
نه نود و نه درصد زندگیمون!
اگر شما هم مثل من یه آدم زیرکار دررو هستید، پس ضروریه که شما هم ببینید سخنرانی رو!
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۲ میرزا ژوزف پولیتـزِر
دیدم... بسیار عالی بود. بسیار بسیار  عالی بود. گاهی نمیدونی داری از زیر کار در میری چون شده عادت . این استندآپ بسیار عالی بود... و شما عالی بودید که منتشر کردید/...//..///.
پاسخ:
واو! جداً دیدین الان؟
خیلی خوشحالم که حس شما هم درست مثل من بوده!
دقیقاً همینطوره! برامون عادت شده و این استندآپ واقعا برای من که بیدار کننده بود.الان خیلی بیشتر حواسم به فعالیت هام هست.
:)

+کامنتتون پر از انرژی مثبت بود برام ممنونم.
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۶ دُچــــ ــــار
امیدوارم بتونم ببینم :)
پاسخ:
بتونید.
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۸ دُچــــ ــــار
هر وقت فارغالتحصیل شدی بگو این پست رو بازنشر کنم توی وبم :))
پاسخ:
منظورتون رو متوجه نشدم.
تونستید؟


+دارم فکر میکنم وقتی به جای "بتوانید"، میگم :"بتونید"، یا به جای "توانستید؟" می پرسم:"تونستید؟" چه اجحاف بزرگی در بیان، واج آرایی و معنای سنجیده شده و متناسبِ این واژه که در نحوه ی بیانش هم هویدا هست، صورت میدم! :(
بیشتر شبیه به یک جرقه بود که باید روش فکر کرد.
سخنران بیشتر داره ابعاد مسیله رو نشون میده نه اینکه راه حلی بده
به نظر من شما تکمیلش کنید.از راه حل های خودتون برای مدیریت این میمون بگید و اینکه چی شده که الان دو هفته است همه کارهاتون داره اینطوری پیش میره؟
پاسخ:
به نظرم ادامه نداره دیگه!
دقیقاً قصد سخنران هم همینه. که ابعاد مسئله رو روشن کنه. دیگه اینکه هرکس از این روشنگری چه بهره ای ببره به خودش بستگی داره.
ما همه مون بارها شنیدیم که مثلا قورباغه تو قورت بده! یا باید افسار اسب رام نشدنی ذهن را به دست گرفت وگرنه او افسار ما را به دست میگیرد و فلان و بهمان، اما هیچکدوم اینقدر خوب و شماتیک و جذاب ماجرا رو توضیح نداده بودن. این رو خودمون هم میدونستیم که ذهنمون ما رو گول میزنه برای تنبلی اما این نحوه ی بیان برای من خیلی اثرگذار و جذاب بود.
راه حل خاصی وجود نداره، من از وقتی این سخنرانی رو دیدم مدام حواسم هست که مبادا اون صحنه ای که میمونه رو فرمون داره میدوه_که خیلی دوستش داشتم :))_، تو ذهنم برقرار بشه.
و از طرفی هم مواظبم که هیولای ترس بیدار نشه و اون صحنه ی جیغ کشانِ آدم و میمون هم اتفاق نیفته.
یعنی دوست دارم آدم منطقی ذهنم در جوار میمونه به فعالیت بپردازه.
خب حواسم به این هست! و شاید همین باعث نتیجه گرفتنمه تا الان. البته قصد دارم اون جدول تعداد هفته ها رو هم برای خودم بکشم.
حالا نه جدول کل عمر (چون به من استرس وارد میکنه!!) ولی جدول تعداد هفته ها تا موعد تحویل پایان نامه یا کنکور میتونه مفید باشه. فعلا که فرصت نکردم! (اینم البته مسببش میمونه ست!)
اصلا بین من و مستر تکیه کلام این شده که حواست به میمونت باشه! :))

۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۹ دُچــــ ــــار
عاره دیدمش دارم مربع میکشم :) شاید قطع دنبال زدم اصلا...
پاسخ:
در ادامه ی پاسخم یه چیزی نوشتم. بخوانیدش. همینطوری البته.

+تیکه تون رو گرفتم! :|
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۰ دُچــــ ــــار
به چیزهای مهم تر از واژ آرایی فکر بنمایید :)
پاسخ:
مجددا بخش پلاس پاسخ قبلی!
با این تعاریفی که کردی حتماااااااااا می بینمش:)
ممنونم
پاسخ:
:) ان شالله برای شما هم مفید باشه.
عالی بود،ممنون
پاسخ:
قربونت خوشحالم که شما هم دوست داشتی. :)
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۶ مامان محمدمهدی
بعدا لینکشو میبینم
پاسخ:
آره ببین :)
سلام
واقعا عالی بود.
من هم مدتهاست بهش دچار شدم.
بعد از لیسانسم، تصمیم داشتم ارشد بخونم، آرزو هامو دنبال کنم...
اما الان جز افسوس چیزی برام نمونده.
پاسخ:
سلام.
هیچوقت دیر نیست. هیچوقت!
من واقعا به گرفتن ماهی تازه از آب ایمان دارم.
نذارین حسرت به دلتون بمونه.
توکل به خدا موفق میشین ان شالله. :)
عزیزانی که میخوان فیلم رو دانلود کنند، بزنند روی گزینه share
حجمش حدودا 96مگ هستش

تو آپارات هم دیدم:
aparat.com/v/QeKZ7

حجمش تو آپرات با کیفیت 240p حدودا 17 مگ هستش
پاسخ:
ممنون چقدر خوب که این اطلاعات رو گذاشتین من خودم آنلاین دیدم :)
حسن قاسمی :))))))
پاسخ:
خواستم فضا معنوی شه یه یادی هم از شهید باقری کرده باشیم :))
منم خواستم بگم درسته تند تند کامنت نمیذاریم ولی وبلاگ هایی که دنبال میکنیم رو با دقت میخونیم :)
پاسخ:
پس مثل من هستین :)
ممنون که گفتین. شما نمیگفتین یکی دیگه میگفت بعد بد میشد :)
I have this problem too :(
پاسخ:
as I have :(
سلام علیکم
بسیار بسیار جالب بود.
سپاس بابت به اشتراک گذاشتن.
پاسخ:
سلام. خوشحالم که مورد توجه و استفاده تون قرار گرفت :)
خدا رو شکر.