ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1418.

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۴۴ ب.ظ

پسرک غذای ظهرم رو دوست نداشت

نون خالی برداشت خورد،

و بعد رفت خوابید!



:(


+فکر نمیکردم دوست نداشته باشه، چون دفعه ی قبلی میخورد!

+وای که چقدر صحنه ی دیدن نون خوردنش دل منو ریش کرد :((

+نمیدونستم کار درستیه که بهش پیشنهاد بدم یک غذای صبحانه مانند بخوره یا نه!

ترسیدم این پیشنهاد رو بدم از فردا هی ناهار و شام بگه کره مربا بیار! آخه عاشق کره مرباست..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۵
لوسی می

نظرات  (۴)

وای یه معلم داشتیم میگفت مامانم اگه ما یه غذایی دوست نداشتیم یه هفته همونو می پخت واسه همین الان هممون همه چی میخوریم
ملت باحال ن :))))
پاسخ:
:))
یادم باشه بچه ها بزرگتر شدن امتحان کنم! خخخخ!
پسرک خیلی با حال عزیزم :*
پاسخ:
:)
قربونت لطف داری.
۲۶ آبان ۹۴ ، ۰۸:۲۹ مامان کوثر
منم این مشکلات رو دارم
و البته دختر من بسیــــــــــــار تنوع طلبه، هرچیزی مدتی محدود محبوبه، به همین خاطر سعی میکنم تعدادی محبوب رو برای مواقع اضطراری نگه دارم:)
یه چیز دیگه، بچه ها (دختر من و به نظر میرسه پسرشما)ذائقه شون خیلی دقیق تر از ماست، شاید تغییری هرچند کوچک در طبخت بوده، شاید هم همون تنوع طلبیه است
اینجور مواقع حرص نخور (خورده ام و دیدم فایده نداره:)  )بخوره، هرچی که دوست داره بخوره، ولی ناراحتی ات رو نشون بده، اما نه در حدی که به مرحله لجبازی یا آتو گرفتن برسه (چ سخـــت!!!)
راستی اینجا چرا شکلک نداره عایااااااااااااا، ما بسی در محدودیتیم:((
پاسخ:
:)) من باب مذاکرات رو آغاز میکنم که کم کم محدودیت ها برداشته بشه! :))
آره شاید به این دلایل باشه، اون قسمت "چه سخت!" رو خداییش خوب اومدی!
البته من واکنش خاصی نشون ندادم و برای اینکه بدعادت نشه پیشنهاد کره مربا یا چیزهای اینطوری رو ندادم گفتم بذار فکر نکنه هربار که بگه نمیخورم یه چیز خوشمزه تر گیرش میاد!
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۲ مامان محمدمهدی
محمدمهدی یه مدت طولانی در حد سه ماه تابستان هرشب با پدرش نون و پنیر و گوجه یا بجای گوجه گردو میخورد.خیلی هم راضی بودم من:)) به دکترش هم که گفتم موضوعو بسیار تایید کرد و گفت بهترین نوع غذاست.تازه پیشنهاد کرد که کره هم البته بشرط اینکه یه اندازه مشخصی باشه بهش بدم
نتیجه اخلاقی: بهش هر شام نون و کره بده نگران هم نباش خودتم حالشو ببر:))
پاسخ:
خب شبها اشکالی نداره که! مشکل نخوردن گوشت و مواد پروتئینیه.. پسرک ما اگر بهش رو بدی صبح و ظهر و شب خرما میخوره فقط!
ولی حق با تویه واقعا شام رو برای چی باید اینقدرمتنوع کنم آیا؟ مرسی.