ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1421.

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ

این آمار سایت کلا غلطه!

من الان شش نفر حاضر در سایت دارم،

و یک نفر بازدید کننده ی امروز!

مگه داریم؟

مگه میشه؟!


+صرفا جهت اطلاع رسانی به بلاگ داران محترم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۶
لوسی می

نظرات  (۳)

نه اون 5نفر از دیروز (یعنی قبل ساعت 24 ) تو وبلاگت بودن

منم فهمیدم امر غلطه
وقتی تو وبلاگم میرم میگه 10 نفر انلاینند ولی تو خود صفحه مدیریت زده 5-6نفر انلاینند
پاسخ:
بله منم اول فکر کردم به این دلیله اما چند بار که صفحه رو ریفرش کردم دیدم که نه کلا غلطه!
چون حاضرین در سایت تعدادشون زیاد شد اما بازدید کننده ها همون یک نفر موندن!

از عالم ملکوت آن لاین شدن واسه همین این جور میگه 🌠

!!!

وای خودم ترسیدم😉

پاسخ:
:))
نگووووووو! :))
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۰۷ سروش آسمانی
اگر یه مطلب را که دارید مینویسید و بخواهید پیش نمایش اش را ببینید یا رفرشش کنید برای هر بار 1 نمایش حساب میکنه و اگر خودتون 1 صفحه جدید و مجزا از وبتون باز کنید 1 بازدید بحساب میاره اما در آمار کلی بازدید کننده را یکی نمایش میده.
پاسخ:
خب من فکر کردم با توجه به آی پی های وارد شونده بازدید کننده ها رو نشون میده! البته تعداد نمایش رو میدونستم.