ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1423.

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ب.ظ
یه روزی روزگاری
موهای سرِ پسرک به اصطلاح شکسته بود
مستر هم برای اینکه موهاش رو درست کنه
خیسشون کرد با دست درستشون کرد!
از اون روز برنامه ی روزانه ی پسرک،
یک وعده خیس کردن کامل موهاشه!
:|

حالا اینا خیلی اشکالی نداره،
امروز با خودش فکر کرده بود که
یه کم صابون مایع هم بریزه رو موهاش
شاید نتیجه ش جالبتر شد!!
:|


+این شد عامل یک حمام اجباری،
با موسیقی متن گریه های سنجد :((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۷
لوسی می

نظرات  (۸)

۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۳:۳۴ مامان کوثر
خییییییییییییییییییلی جالب بووووووووووووود:*****
البته بدون موزیکش:دی
پاسخ:
:))
آره جالب بود.
من از این خلاقیت های پسرک خیلی خوشم میاد اما اصلا نمیدونم چه کار بکنم که جسارت این کارها توش کشته نشه و در عین حال این کار رو هم تکرار نکنه! :(
۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۴ مامان محمدمهدی
از گل پسر بزرگت خیلی خوشم اومده:))
دمش گرم
پاسخ:
:))
مرسی لطف داری.
منم چند روزی گرفتار موسیقی هی نگار 35 روزه هستم
پاسخ:
آخی!
حالا شما چرا؟ مگه خونه ی شما هستن؟

وااااای عزیزم❤💜💛💙

اون لحظه چه باید کرد؟

پاسخ:
نمیدونم! واقعا نمیدونمم! من فقط بهت زده شدم و  گفتم این چه کاریه که کردی؟ کار خوبی نیست!
بعدم بردمش حموم!
ولی نمیدونم چی باید میگفتم که تکرار نشه و از طرفی هم تو ذوق هنریش نخوره!
شاید ایده آلش این بود که با همون تعجب بگم وااااااای چه کار کردی! به نظرت جالب شده الان؟ اینطوری نظر خودشو میگفت!
حالا ان شالله سری بعد! خخخخ!
۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۶:۱۵ مهراد فروتن
سلام
چقدر باحاله این پسرک ماشاءالله، 
شیطون، سر و زبون دار، مهربون 
بچه است دیگه؛ باید شیطنت کنه، باید از دیوار راست بکشه بالا، بریزه، بپاشته و... از این کارها رو نکنه باید تعجب کنید و نگران بشید.
خدا حفظش کنه. 
پاسخ:
سلام .وقتی بچه ای که این کارها رو میکنه بچه ی مردم باشه خیلی باحاله!
ولی وقتی بچه ی خود آدم باشه واقعا کار رو سخت میکنه! خیلی سخت!
ولی در مجموع کاملا حق با شماست. ممنون از لطفتون.

جدی سخته ها مخصوصا قسمت موزیک متن ،البته فکر کنم الان ازین لحاظ ها اوج سختی، نه؟

تجربیاتت را مینویسی خیلی خوبه ممنون

پاسخ:
آره سخته! انقدر پسرک از این کارهای عجیب غریب میکنه که نگو! تازه من کم کم به این نتیجه رسیدم که بنویسمشون یه روز نشونش بدم!
قبلا شیطنتهای اینطوریشو نمینوشتم بیشتر پیشرفتهاشو برای خودم یادداشت میکردم اما الان می بینم این کارهاش هم جالبه!
منم خوشم میاد دوست دارم کارهای خلاقانه بکنه و همیشه تو چارچوب من محدود نباشه تا بیشتر رشد کنه،
اما فعلا که نتونستم مدیریتش کنم!
حالا این جوری بعد که بزرگ میشه چارچوبش بزرگ میشه
 خلاقیت خیلی خوبه به قول خودت رشد داره
کیف میکنی خودت بعد، بذار
حالا البته اذیت میشی دیگه ولی بعد خوبه
قدرت مدیریتت هم میره بالاتر این جوری (ابعاد مثبت قضیه)
فقط واست از خدا آرامش میخوام چون خودم و گذاشتم جای تو حس کردم بهترین چیز میشه داشتن آرامش :)
مراقب خودت باش عزیزم

 
پاسخ:
آره دیگه من کلا درمورد بچه هام دلم به آینده خوشه و لاغیر!
امیدوارم نتیجه های خوبی بگیرم در نهایت!
توکل بر خدا!
۲۷ آبان ۹۴ ، ۲۳:۵۳ مامان محمدمهدی
محمدمهدی که یکبار واسه خودش سلمونی راه انداخته بود و تا یه مدت طولانی نمیشد به موهاش نگاه کرد
پاسخ:
آره پسرک ما هم همینطوره! البته نه به اون شدت که نشه نگاهش کرد! فقط چتریهاشو میزنه!