ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1430.

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳ ب.ظ
سوال:
اگر شما یک پسر سه ساله باشید
که میخواید تو سینک میوه بشورید
اما دستتون به سختی به سینک میرسه
و با وجود پافشاری شما
مامانتون اجازه نمیده که صندلی بذارین و برین بالا،
میوه ی مدنظر رو چطوری میشورین؟!


پاسخ:
- یک لیوان برمیداریم،
از آبریز یخچال پر از آب میکنیم
و بعد یک سینی می گذاریم
و میوه را با آن آب در سینی شستشو می دهیم!
میوه آماده است!
 :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۷
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۷ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۸ مامان محمدمهدی
چرا مامانش اجازه نداد صندلی بگذاره؟
این میوه خوردن داره ها:)
پاسخ:
چون اگه بره رو صندلی دیگه آب رو نمی بنده! مشغول آب بازی میشه کلا!
هزار بار میوه رو میشوره!
آره خدایی خوردن داره! :)

عزیزم🍎🍍🍊

این شکلکایی میذارم میاد؟

پاسخ:
قربونت!
نه نمیاد! :(
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۰۰ سروش آسمانی
بذارید بچه کیف کنه (اگر سرما نمیخوره)
پاسخ:
خب اینکه بذارم فکر کنه که چطور مشکلش رو حل کنه به نظرم بهتره!
باید برای بچه ها چالش ایجاد کرد تا برای رسیدن به خواسته شون یه کم خلاقیت به خرج بدن.
منم اگر بره بالا و بخواد بازی کنه دعواش نمیکنم.
آآآآآآآآآ :( چرا نمیاد :( من کل احساساتم و با این شکلک ها بروز میدم گاهی وقت ها
پاسخ:
آره می فهمم! دریایی از معانی پشت این شکلکهاست! :))
ووووووی جیگرشو:****
پاسخ:
قربونت عروس خانم :*