ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1432.

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ق.ظ

امروز قرار بود بریم مهدکودکی رو ببنیم

که به روش "مونته سوری" فعالیت میکنه.

روشی که میگن برای پرورش خلاقیت کودکان خیلی خوبه،

داشتم در موردش مطالعه میکردم به جاهای خطرناکی رسیدم!

مثل اینکه یک روش فراماسونری و صهیونیستیه!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۸
لوسی می

نظرات  (۷)

نبرش بچه تون رو اونجا

نظر شخصی خودم اینه اگه مادر بتونه درس بده و برسه هم مدرسه رفتن بچه هم اشتباه هست
در این حد یعنی
دیگه چه برسه فراماسونری و صهیونی
خدا بخیر گردونه
اطلاع بدین به مراکز و اطلاعات تا ببندن اینجاها رو 
مسئولیت دینی الان گردنته در قبال افراد جامعه
حقیقتا دارم عرض میکنما
پاسخ:
گفتم یه سری بزنم ببینم چه خبره!
نه خب در این حد هم خوب نیست! بالاخره بچه از یه جایی به بعد باید اجتماعی بشه دیگه.
بعدم من نمیخوام بذارمش که بره مهد! گفتم هفته ای یکی دو ساعت بره کلاس پرورش خلاقیت هم بد نیست!
چون بالاخره سنیه که باید این چیزها باهاش کار بشه منم خیلی متخصص نیستم!
در این حد از این روش به عنوان روش پرورش خلاقیت شنیده بودم.
در جواب خانم متقی گفتم که یه سری روش خلاقیت زا داره و یک سری مفاهیم!
مفاهیمش صهیونیستی به نظر میرسه.
حالا من برم ببینم چطوریه اگر خیلی اوضاع بد بود که حتما اطلاع میدم به مسئولین.
مطمئن باشین. ما در مقابل همه ی بچه ها مسئولیم :)

اوا !

یعنی تو ایران مجوزم از وزارت فرهنگ و ارشاد داره لابد ولی این ها معمولا اثبات پپذیر نیستن

ای بابل

پاسخ:
نه! مجوز هم نداره که! گفته این روش ممنوع است.
حالا من نمیدونم حدود این روش چی هست! چیزی که شنیده بودم مربوط به نحوه ی بازی و آموزش بود
اما سرچهام به مفاهیمی که به بچه ها می آموزند  که صهیونیستیه رسید!
حالا نمیدونم این مهدهای عجیب، از روشها استفاده می کنن یا مفاهیم رو هم آموزش میدن!
۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۷:۳۳ مامان محمدمهدی
اسمشو نشنیده بودم!
پاسخ:
آره منم تازه شنیدم.
۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۸ سروش آسمانی
سلام.اگر ممکنه درباره این روش توضیح بدید یا منبع(کتاب قابل دسترسی در کتابخانه ها) معرفی کنید خیلی عالیه
تشکر
پاسخ:
منبع کتابخونه ای که بعید میدونم وجود داشته باشه! فکر نمیکنم اعتبارش در ایران اونقدر باشه که بخوان در موردش کتاب بنویسن.
مهد کودک بچه را میسوزونه حروم میکنه
همه بچه ها را به تیپ میبینن یه تیپ آموزش میدن بدون این که در نظر بگیرن بچه با هم فرق دارن
فقط بچه را مستق تر میکنه و روابط عمومیش شاید بهتر بشه که اونم با خانواده مبشه درستش کرد
دیدم که میگما
:)
پاسخ:
میسوزونه؟!
:|
استعدادهاشو :دی
پاسخ:
:))
فهمیدم! خیلی با تعصب گفتی! :))
مونته سوری خیلی معروفه
انگار بین روش های موجود تو ایران از همه بهتره ولی خواهرم (معلم کلاس اوله) میگه ایراداشم کم نیست
تو اینستا بگردی میتونی نمونه کاراشو پیدا کنی
انگار یه سری از کتابای خود خانم مونته سوری ترجمه شده
پاسخ:
باید بیشتر سرچ کنم.