ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1537.

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۱ ب.ظ
ماجراهای
من
مستر
و خرید از فروشگاه های هایپر واقعی!
:/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۷
لوسی می

نظرات  (۵)

به سلامتی:))
پاسخ:
:))
سلامت باشی:)
بححح بححح خرییید:دی

پاسخ:
:)
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۱ مامان محمدمهدی
هایپر غیر واقعی دیگه چیه؟!
حالا یکم از ماجراهاتونو تعریف بوه ببینیم چی بید:))))
پاسخ:
هایپر واقعی واقعا هایپره. هایپر غیر واقعی اسمیه!
هایپرهای واقعی از شیر مرغ تا جون ادمیزاد رو دارن!
ماجراهامون هیجان انگیز نیس واسه بقیه!
ینی یه مدلیه که گفتنش ضایعش میکنه.
سلام
من خرید از هایپر رو خیلی دوس دارم
کلا از خرید کردن خوشم میاد مخصوصا خرید خوراکی :))
پاسخ:
آرههههههههههههه! مخصوصا جاهایی که هممممممممممممه چیز داره! یه عالمه خوراکی و یع عالمه برند :)
وای دوباره دلم خواست..
سلام عزیزم.
۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۰:۱۷ ملکه بانو
باورت میشه تا حالا از هایپر خرید نکردیم؟
پاسخ:
آره! چرا که نه! سخت نگیر منم خودم تا به حال کلا دوبار رفتم هایپر!
:|