ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1720.

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ق.ظ
فقط عمل به وظیفه کنید نه فکر..

به شما ربطی ندارد شوهرتان و آینده بچه تان،

معلوم نیست بچه های ما چه میشوند.

بچسبید به خودتان،

آن وقت وقتی وظایفتان را خوب عمل کردید،

همه چیز درست می شود.ان شاالله.




+بزرگواری این رو برام نوشته، حرفشون درسته نه؟!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۴
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۴ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۳۳ مهراد فروتن
بله 
پاسخ:
منم فکر میکنم درست میگه.
بلی :)
پاسخ:
:)
خیلی درسته
ولی یعنی چی بچسبید به خودتان اینو نفهمیدم!
دلیل موافقتم اینه خانم در فکر کردن وافکار ازاردهنده استادن...که عقبشون میندازه
پاسخ:
بچسبید به خودتان یعنی بی خیال بقیه و دغدغه داشتن و حرص خوردن برای عاقبتشون! به خودتون و خودسازی خودتون فکر کنید.
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۴ مامان محمدمهدی
درا ین رابطه یه حدیث داریم شایدم چندین حدیث .البته باید خودت ربط بدی دیگه.
مثلا یکیش که تو ذهنمه اینه که میفرمایند(البته مفهمشو میگم وگرنه عین حدیث خاطرم نیست): غم خانواده ت رو نخور چون اگه خانواده تو از دوستان خدا باشن که خدا آنها رو رها نخواهد کرد و اگر از دشمنانخ دا باشن که تو نباید غم دشمنان خدارو بخوری (اونوقت خودت هم دشمن خدا محسوب میشی)
پاسخ:
جالب بود. :)
ممنون.
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۸ آبجی خانوم
دقیقا
پاسخ:
:)
به نظرم کاملا درسته
مشکل اینجاست که کار خودمون شدیدا خرابه
پاسخ:
آره دقیقا :(