ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1727.

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ق.ظ

به مستر میگم برام یک کلمه بنویس

می نویسه "قسطنطنیه"..

:))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
لوسی می

نظرات  (۴)

۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۸ آبجی خانوم
چقدرم خودش رو به خاطرت به زحمت انداخته بنده خدا :)
پاسخ:
آره بابا می ترسم آخر این قدر خودشو زحمت میده نتونیم جبران کنیم شرمنده ش بمونیم :))
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۳۴ مهراد فروتن
برای خودش نمکدونیه ها این آقای مستر :|
:)
پاسخ:
شما بفرمایید سلسله جبال نمک :))
:))))
البته خب انتظارت هم زیاد بوده، یــــــــــــــــک کلـــــــــــمه؟؟؟؟!!!!
پاسخ:
:))
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۲۷ مامان محمدمهدی
:))
پاسخ:
:)