ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1835.

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ب.ظ

هیچوقت فکر نمیکردم که برای منفعت اقتصادی

حاضر بشم مستر رو بذارم وسط و پاش معامله کنم،

حالا می بینم مستر که هیچ،

پسرکم رو هم گذاشتم وسط...



+چه کار کردیم ما با زندگیمون؟!

چطور تونستم تا این حد خودم رو گول بزنم؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
لوسی می

نظرات  (۵)

:'(بازم رمزی؟!!!!!
پاسخ:
:|
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۰۶ مامان محمدمهدی
چه رمزآلود؟
پاسخ:
:|
خب تو در درجه اول برا خودت مینویسی، پس من بیخودی کنجکاوی میکنم
ولی در کل احتمالا زیادی حساسی،منفعت اقتصادی برا کی؟مگه تو جدای از اونهایی؟ بعید میدونم چیزی بوده باشه که فقط و منحصرا برا خودت باشه
پاسخ:
نه من فکرکردم واضح بود، تعجب کردم هم شما هم مامان محمدمهدی اینو گفتین.
اون موقع وقت نداشتم توضیح بدم! :دی
متناسب با پست 1837 بود.
آره خب منحصراً برای من نبود وگرنه پی نوشتم جمعی نویس نمی شد.. برای همه مون..
آها،متوجه شدم
پس همدردیم :-\
پاسخ:
آره دقیقا. :(
چقدر این پستت تو ذهنم رژه رفته باشه خوبه،و هربار چقدر حرف برات زده باشم خوبه؟
شاید فرصتی شد برات نوشتمشون

پاسخ:
:) عزیزمممممم..
آره بیا بنویس برام :*
هروقت فرصت کردی...