ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1949.

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ق.ظ

گاهی انقدر از خودم و سابقه م (علی الخصوص در مادری کردن)

منزجر میشم

که احساس میکنم فقط مرگ

میتونه منو راحت کنه!



+هرچند میدونم که حتی مرگ هم

انزجارم از خودم رو بیشتر میکنه که کمتر نمیکنه!

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۵/۰۲/۰۱
لوسی می

نظرات  (۷)

سخت نگیر
این ناامیدی ها زودگذره
من اینجور مواقع، البته در مورد سابقه مادری کردنم (فقط) اینطور خودمو آروم میکنم که هرچه در توانم بوده انجام دادم
حالا ممکنه این وسط به خاطر بی تجربه گی، یا ضعف جسمانی یا عقلانی، یا شرایط زندگی، اشتباهات فاحشی هم کرده باشم، ولی در اون موقع، بیشتر از این توانم نبوده

درمورد بقیه سوابقم، ولی منم از این حس ها داشته و دارم:((
پاسخ:
بله واقعا همینطوره. ممنونم ازت.
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۴۸ خانم الفــــ
خوبیش اینه که خداوند "جبار"ه...جبران کننده ست..اگه بخوایم،جبران میشه ان شاءالله.

برای ما هم دعا کنید بتونید عملکرد خوبی داشته باشیم..
پاسخ:
بله خدا که بعله! بخواد جبران کنه یه کاری میکنه که حتی یادت نیاد چی بودی!
ان شالله برای همه. ممنونم از لطفتون.
O_o
چراااا؟!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
خب گاهی بعضی چیزها جبران نشدنی تصور میشن.
یاد کامنت خودم افتادم. 
هیچ کس از گذشته خودش راضی نیست، چون هرچی سنش بیشتر می شه دانش و تجربه اش بیشتر می شه، پس هی به خودش می گه کاش این کار رو نمی کردم، کاش اون رفتار رو نداشتم فلان روز با پدرم یا بچه ام و... 
فکر می کنم فقط باید از گذشته عبرت گرفت 
این شکلی بهش نگاه کنید.

پاسخ:
 بله به نکته ی خوبی اشاره کردین.
خیلی هاش ناشی از افزایش تجربه و دانش آدمه..
ممنونم.
این که خدا اشتباهاتمون رو به یادمون میاره از لطف های خداست
چون اولا باعث آمرزش گناهامون میشه و ثانیا باعث میشه تکرارش نکنیم (با این مضمون روایت داریم)

در مورد تربیت هم اشتباه اکثرمون این هست که همه کاره در تربیت خودمونیم در صورتی که رَبّ و مربی اصلی خداست
اگر جایی اشتباه هم داشتیم باید به خدا بگیم اشتباه کردم خودت جبران کن و اشتباهم رو درست کن

+خوندن دعا برای فرزندان صحیفه سجادیه خیلی مؤثر هست برای تربیت صحیح فرزندان

پاسخ:
آخ چقدر این کامنتت خوب بود. تفکرات پریشبم بود که میخواستم راجع بهش یه پست هم بذارم.
اما نشد.
میذارم اون پست رو.
آره من یادم میره که کفالتم رو به دست خدا سپردم..
ممنونم از توصیه های همیشه خوبت.
چرا وبت رو آپ نمیکنی؟
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۴۹ مامان محمدمهدی
در خصوص مادری کردن حس مشترکیه بنظرم ولی در مورد سایر مسائل اگه جبران گذشته امکانش باشه که خیلی خوبه و مرگ راه حلش نیست
باید عبرت گرفت از گذشته برای ساختن روزهای بهتر و سالمتر
موفق باشی مادر نمونه:*
پاسخ:
آره مادری کردنه که همه چیز رو سخت و سخت تر میکنه همیشه.
ای بابا :)
پاسخ:
بی راه پس و پیش که میگن منم!