ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3012.

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۱ ب.ظ

خونه ی جدیدمون کف پوشش سرامیکه.

یه بخشی از جلوی آشپزخونه رو دادم تغییر مدل بدن.

حالا که زمین رو کندن و خراب کردن

میگه از اون مدل سرامیک هرجا میگردم نیست!



+و مستر!

که همیشه میره پشت دخل پیش فروشنده می ایسته!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۸
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۷ آبجی خانوم
از دستت فرار کرده :))
خب برادر من اول کاشی پیدا میکردی بعد میکندی
پاسخ:
آره والا!
هعی خواهر جان! اونجا رو باید می کندن! بعدم کف دستمان بوی خاصی نمیداد واقعا! :دی
کلا ما به شرط کندن اون قسمت خونه رو خریدیم! دراین حد ضایع بود!
هیچی دیگه الان سرامیک های پذیرایی دو رنگ شده! :|
همه اش را خوندم...
همه همه اش را!


آخی......
پاسخ:
واقعا؟ خیلی از لطفت ممنونم :*
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۷ مامان محمدمهدی
فدای سرت
پاسخ:
^__^