ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

142.

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ
به نظرت میشه اصلا
از امام حسین(ع) چیزی بخوای
ولی بهت ندن؟!


+ایمان دارم که پاسخ این سوال
فقط در صورتی مثبت است.
که واقعا درخواستت به صلاح نباشد.
:)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۷
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۷ نجمه خانم
و یا آدم حسابی نباشی
من به این حالت دومی بدددد ایمان دارم 
پاسخ:
نهههه! فک نکنم!
اگه به این باشه که هیچکدوممون در مقابل اونها آدم حسابی نیستیم!
نه من بعید میدونم!
۱۱ آذر ۹۵ ، ۰۸:۴۱ نجمه خانم
آدم ناحسابی 
یعنی بد گناهکار 
اینو مطمئن باش 
چون وقتی گناهکار باشی نه دعای خودت می گیره نه دعات در حق دیگری می گیره و نه حتی دعای مومن در حق تو (این در مورد گناه سهل نمازیه) گناهی هم که بهش اصرار داری ولی لق لقه اته که توبه می کنی هم که خودتو مسخره کردی و گناهش فوق کبیره میشه 

پاسخ:
آخه مسئله اینه که همه ما گناهکاریم! کدوممون بی گناهیم؟
باید برای وساطت نزد بزرگان از بزرگیِ او مایه گذاشت، نه داراییِ خودت!
اگر قرار باشه ما از دارایی خودمون مایه بذاریم که هیچی نداریم! هیچوقت هیچی نداریم!
۱۱ آذر ۹۵ ، ۰۸:۴۲ نجمه خانم
منظورم از بد گناهکار یعنی ناجور گناهکار خیلی گناهکار بود