ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3217.

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ب.ظ

امروز یکی از کوزت گون ترین روزهای زندگیم بود..

:|



+شستن خونه ی جدید به تنهایی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۹
لوسی می

نظرات  (۹)

۲۹ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۹ ویار تکلم
تناردیه اش کی بود؟
پاسخ:
اونم خودم بودم! :)
۳۰ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۰ روشــنا ...
خدا قوت مهربانو :)
پاسخ:
قربون شما :)
۳۰ تیر ۹۵ ، ۰۶:۲۳ کوثر متقی
خدا قوت:)
پاسخ:
سلامت باشی.
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۱:۱۱ مامان محمدمهدی
حالا چه کارایی اونروز انجام دادی کوزت خانوم؟
پاسخ:
خب با وضعیتی که داشتیم حرکتم کوزت گون بود وگرنه شاید کار خاصی هم نکردم.
کللللللللللللل هال پذیرایی خونه ی جدید رو که هیچ چاه و راه خروجی برای آب نداشت با شلنگ و تاکید بر آب کر شستم!
تصور کن چطوری شستم و آبش رو پیش از سرازیر شدن به نقاط دیگه جمع کردم!
دیگه بخارشو گیرم نیومد خودم با شلنگ و آب مشغول شدم.
نامردها اونایی هم که بخارشو داشتن بهم ندادن! فک کن! :|
البته انتظاری هم نداشتم ولی خب فکر میکنم دادنش چیزی ازشون کم نمیکرد! خخخخ!
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۴:۰۲ مامان محمدمهدی
توجیهشون در ندادن چی بود؟!!!
خوب کردی ولی شستی اینطوری بعد که بشینی تو خون هاعصاب و روانت آرومه و از تمیزی لذت میبری:))
پاسخ:
نگفتن! :|
منم دیگه پیگیر نشدم. وسیله ی برقی رو از کسی نگیری خیلی بهتره :)
آرههههه اصلا اگر نمیشستم که نمیتونستم برم اونجا.
گاهی حس میکردم نکنه وسواس دارم! :| ولی خدایی بدون شستشوی کامل حاضر نبودم برم..
خسته نباشی بانو
ان شاالله که بسلامتی برید تو خونه ی جدید با کلی لحظات خوب و خوش
ما هم چند روزه بشدت کوزت شدییییییییییییم
پاسخ:
سلامت باشی.
ممنونم.
شما دیگه چرا؟ خونه تکونی می کنین؟ :)
۳۰ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۴ نجمه خانم
از اون ور میگی تاکید بر آب کر
از این ور میگی بخارشو
با خودت چندچندی شصت و هفتی؟
پاسخ:
خب بخارشو رو سه بار حداقل می کشیدم.
هرچند که مطمئن بودم خونه پاکه و شستن من با آب شلنگ به این دلیل بود که اصلا تی رو به عنوان تمیزکننده قبول ندارم!
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۳ تنها دلشکسته

سلام

از کجا میگید مطمئن بودید خونه پاکه؟؟؟ چون حداقل با کفش توش رفت و اومد کردن یا کسی سرویس بهداشتی رفته با کفشا و اومده تو خونه راه رفته دیگه........... :((   من رو اینجور مسائل خیییییییییییلی حساسم واسه همین شستن خونه براتون حسابی لایک آورد از طرف من  :)))

راستی چه جوری شستین؟ فاضلاب که نبود پس آبی که جمع شد را چیکار کردید؟؟ خونه آپارتمانه؟ از در خونه بیرون نزد؟ ولی عجب ریسکی کردید؟ اینجور مواقع همسری با شما همراهی میکنه یا رای منفی میده؟؟ اصلا کمکتون کرد؟؟ بچه ها را کجا گذاشتین؟؟ ای واااااااااااااااااااااای چقده سوال کردم!!!

پاسخ:
سلام. از اونجایی که اولا خونه نوساز بود و ثانیا ما از اول تو دستشویی دمپایی داشتیم، ثالثا کف کفشی از بیرون میاد پاکه، رابعا اینکه مستر چند بار اونجا رو با دستمال و سطل آب شسته بود و یک کارگر هم اومده بود با دستمال تمیز کرده بود و مواد شوینده ریخته بود و از این چیزا. و خامسا هم اینکه درشرع چیزی که باید بهش مطمئن بود نجاسته نه پاکی! یعنی هر چیزی پاک است مگر اینکه خلافش ثابت بشه. و اگر ما میخوایم بگیم چیزی نجسه نیاز به استناد داریم نه وقتی که میگیم پاکه.
ولی از اونجایی که منم خیلی حساسم اصلا نمیتونستم بدون شستن اونجا، برم زندگی کنم. هزار نفر هم گفتن که با تی برو بشور اما خب من تی رو اصلا قبول نداشتم و با اینکه مستر و اون نیروی خدماتی چند بار شسته بودن و اگر هم نجس بود دیگه پاک شده بود، اما اصرار داشتم شسته بشه نه اینکه فقط دستمال یا تی بکشم. اگر هم بخارشو میگرفتم قطعا سه بار می کشیدم! البته این تاکیدات من رو اعصاب مستر بود چون هی به همین دلایلی که من گفتم میگفت بابا اینجا پاکه، ولی من به همون دلیل حساسیت شما که منم دارمش کار خودمو کردم و تهش گفتم پاک هم باشه کثیفه! خخخخ! :)
ممنون بابت لایکهای حسابی :)
بعد اینکه چطوری شستیم شلنگ رو وصل کردیم به شیر آب، هی آب ریختم و رفتم جلو و با حوله های بزرگ آب رو جمع کردم و ریختم تو سطل. باز آب رو باز کردیم رفتیم جلوتر و همینطور تا آخر خونه.
مستر رای منفی داشت چون میگفت ضرورتی نداره اما مطمئنم از اینکه دید خانمش اینقدر به تمیزی اهمیت میده ته دلش خوشحال بود هرچند بروز نداد! خخخخ! اما در مورد بچه ها، پسرک خونه مامانم بود و گل پسر در صحنه در آغوش مستر بود. من تقریبا تنهایی شستم خونه رو :) اینکه میگم تقریبا چون وظیفه ی خالی کردن سطلی که مدام پر آب میشد و باز و بسته کردن شیر آب با مستر بود..
ای واااااااااااااااااااااای چقده سوال پرسیدی!!! خخخخخ!
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۸ تنها دلشکسته

سلام

وای چه جالب... ممنون خیلی نکته یاد گرفتم...

ان شا الله به سلامتی و دل خوش...

پاسخ:
سلام. قربونت عزیزم :)