ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3205.

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۵ ب.ظ

الان ده روزه که ما نت داریم

و الحمدلله بچه ها هیچوقت منو گوشی به دست یا پای لپ تاپ ندیدن.

همیشه این یکی از ایده آل هام بوده.



+البته وقت هم نمیکنم.

اما قبلا وسط فرصت نداشتن ها بازم یه جایی برای نت باز میشد،

که وقتی بچه ها سرگرمن من به نت برسم،

اما الان دیگه نهههه!

وایمکسمون در تمام طول بیداری بچه ها خاموشه،

البته بیشتر برای مضراتش!

این قانون خونه مونه. :)

+آخه چقدر این خونه خوبه :)

+ان شالله که این رویه رو حفظ کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۲ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۳۱ مهراد فروتن
ان شاء الله
پاسخ:
ان شالله.
ولی واقعا سخته آدم یه چیزایی رو مراعات کنه که قبلا بهشون اعتیاد داشته!
ان شالله که میشه و این مدل زندگی میشه عادتمون!
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۵۰ مامان محمدمهدی
من که تو این زمینه نا امید ناامیدم از بس درجه اعتیادم بالاست
پاسخ:
نه بابا تو میتونی باور کن!
منم بسی معتاد بودم. البته خونه قبلی ما وایمکس طبقه بالا بود و برای همین همیشه روشن بود و ما احساس نمیکردیم که خیلی خطرناکه حسن!
واسه همین هی گوشی به دست بودم. الان که وایمکس بیخ گوشمونه و کنار خودمونه احساس خطر میکنیم از اشعه هاش و لذا من کلا در روز یک یا نهایتا دو ساعت روشنش میکنم.
خب وقتی خاموشه خود به خود اعتیادم از بین میره. بماند که اگر روشن کنم و بچه ها دستگاه رو ببینن امون نمیدن که من کاری بکنم اصلا!
بعدم اسباب کشی و دو سه هفته بی نت بودن هم تاثیرشو روم گذاشت فهمیدم زندگی بدون نت هم ممکنه! :))
چ خوب
من اصولا مراعات میکردم و اصلا خونه که میرفتم نت گوشی رو قطع میکردم، تا این یک ماه اخیر که عضو یه گروه همکارانه شدم، و خیلی نرم:( شدم یکی از پایه های چت های گروهی:((
ولی یه هفته ایه پاکشون کردم، و تا حس نکنم مثل قبل میتونم از کنار پستها بگذرم ونظر ندم، یانظری رو بخونم و روش نظر نذارم، یا حتی هیستوری رو نخونده پاک کنم، دیگه وارد نمیشم انشاءالله
البته الان که فکر میکنم اصلا لزومی نداره عضو چنین گروه هایی باشم، سعی میکنم وسوسه همکارهام رو خنثی کنم:)))
پاسخ:
من اونقدر ها هم رو گوشی به دست بودن حساس نیستم ولی خب روی روشن بودن وایمکس حساسم. احساس میکنم باید خاموش باشه.
حالا علاوه بر این از وقتی که اینطوری زندگی میکنیم باور کن پسرک کمتر به بازی های تبلت علاقه نشون میده. همه ش پایه ی بازی کردن با خودمه و این واقعا برای من ایده آله.
چون روزی دو ساعت حداقل پیوسته باهاش بازی میکنم در حالی که قبلا نه تکه تکه هر بار یه ربع باهاش بازی میکردم.
والا به تلگرام که اصلا نمیشه سر زد! من همچنان دلم نمیاد کانال ها رو حذف کنم اما اصلا هم فرصت نمیکنم سری بزنم! :|
اعتیاد من هنوز هست انگار! خخخخ!
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۰۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
مگه شما بچه هم داری؟؟؟ نه، یعنی بچه هایی داری؟ چندتا؟
پاسخ:
:|
شما اون چندخط زیر عکس آواتار رو نخوندی اصلا؟!
حالا خوندنش به کنار! اون عکس آواتار رو نگاه نکردی اصلا؟؟!
:|
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۱۱ دچــ ــــار
عه یعنی این عکس شماست توی آواتار ؟! 
من فکر میکردم مال قالبه!! :)
پاسخ:
این عکسیه که گندم بانو از من کشیده.
قبلا گفته بودم:http://lucy-may.blog.ir/post/2560