ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3284.

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ق.ظ

برای رسیدن به هدف،

باید از مرز خستگی گذشت،

باید

نیرومندتر از توان خود بود...


+گرتوفسکی

+همین الان این جمله رو به صورت هرزنامه در کامنتها دریافت کردم.

جمله ش قشنگیه..

گفتم با شما به اشتراک بذارم.

:)

+اینم عیدی من به شما :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۰
لوسی می

نظرات  (۶)

راستی عیدتون مباارک
ممنون از عیدی خوبت (:
پاسخ:
قربونت :)
عید شما هم خیلی مبارک.
چه فلسفی!

عیدت مبارک شصت و هفتی 

برو اون توضیحاتت رو عوض کن سنت فرق کرده بید 
پاسخ:
آره خیلی :)
من متولد آبانم.
آبان که اومد چشم :)
۳۰ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۳۹ مهراد فروتن
نیرومند تر از توان خود. 
این رو مدتی که دارم تجربه می کنم 
:)
پاسخ:
وای واقعا؟؟!
عالیه آفرین.
پس شما رو به رسیدن به هدف بشارت میدم :)
۳۰ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۴۰ مامان محمدمهدی
البته اگه هدفی داشته باشیم:)))
عیدت مبارک
البته باس شما زودتر میومدی تبریک میگفتی
ناسلامتی بزرگتری گفتن ساداتی گفتن...
وال لا
پاسخ:
:))))


+الهی بمیرم ببخشید واقعا. اصلا یادم نبود.
ما بس که سید ندیده ایم اصلا عید غدیر برامون عید سادات محسوب نمیشه! یه عیده مثل عید قربان یا همه ی عیدها.
نداریم اصلا!
یه نفر دوست مستر فقط سید بود که عیدها میرفتیم خونه ش اونم رفت شهر خودشون! :|
من صمیمانه و متواضعانه این عید رو بهت تبریک میگم بانوی سادات.
کاش برای ما دعا کرده باشییییییییییییییییییییی...
:(
۰۱ مهر ۹۵ ، ۰۴:۳۸ نجمه خانم
ععععععه......
ها راستی یادم اومدددد....
آلزایمر گرفته بیدم من 18هم بودم و تو یادم نیست...
پاسخ:
:)
من 28 مم :)
۰۱ مهر ۹۵ ، ۲۲:۰۵ مامان محمدمهدی
عه شرمنده م کردی:)
پاسخ:
اختیار داری :*
من شرمنده شدم که یادم رفته بود.