ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3358.

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۹ ب.ظ

تو پیش از من به نبرد برو،

تا من به سبب تو آزمایش ببینم و پاداش الهی در مصیبت تو از خدا چشم دارم

و اگر با من اکنون کسی بود نزدیک تر از تو،

باز خوش داشتم او را پیش از خود به میدان فرستم

تا در مصیبت او اجر یابم

که امروز روزی است که ما باید تا بتوانیم در تحصیل ثواب بکوشیم

که فردا روز حساب است..



+عابس ابن ابی شبیب شاکری به شوذب از دوستانش.

+مقتل میخوانم!

+فکر میکنم، اگر اینطور با بصیرت به همه ی سختی های زندگیمون نگاه میکردیم، چقدر جایگاهمون از این چیزی که هست رفیع تر بود.

خدای من! چرا من اینقدددددددددددددر از این فضا و این نگاه و این بصیرت به دورممممم؟؟!

چقدر از خودم خجالت می کشم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۷
لوسی می

نظرات  (۴)

واااااای خدای من ما کجاییم و اصحاب سیدالشهدا کجان؟
بیخود نیست که بهترین شهدا هستن...

پاسخ:
ما کجاییم در این بحر تفکر تو کجایی..
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۶:۱۲ دچــ ــــار
آرزوی ماست:


چنان پر شد فضای سینه از دوست
که فکر خویش گم شد از ضمیرم
پاسخ:
چقدر زیبا :)
کاش خدا برای ما هم بخواد.
۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۰:۴۴ خانوم لبخند :)
دلم میخواد بخونم مقتل.
وقت ندارم :(
پاسخ:
:)
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۰:۵۶ مامان محمدمهدی
منم:(
تازه با این تفاوت که من هر سال با شروع محرم یه دوره مقتل میخونم ولی اینگهر نه اینگار
به آدم شدنم کمکی هم نمیکنه:(
پاسخ:
آفرین واقعا.
برای همه مون همینطوره خواهر! :(
باید یادآوریهامون رو بیشتر کنیم.
هی کربلا بریم مثلا.
وای که کربلا چقدر خوبه..