ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3474.

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ق.ظ

اصصصصصصصلا باورم نمیشه که مستر

دیشب تو اون ساعتی که از فرودگاه برمیگشت

برام کیک تولد سفارش داده بود،

امروز رفتیم کیک رو گرفتیم و رفتیم خونه مامانم.

و من یکی از پرهدیه ترین روزهای تولدم تا به امروز رو

همین امروز، خونه مامانم تجربه کردم!

:)



+وای اصلا باورم نمیشد که مامان و بابام هردو به صورت مجزا به من هدیه ی تولد دادن!

واقعا بی سابقه بود! واقعا!

مطمئنم خودشون و مستر هم از این عدم هماهنگی تو شوک قرار گرفتن!  :))

+مستر هم از ماموریت برام چیزهایی آورد

که من نیمیش رو به عنوان سوغات

و نیمیش رو به عنوان هدیه ی تولد پذیرفتم :)

+28 ساله شدم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۸
لوسی می

نظرات  (۱۱)

۲۸ آبان ۹۵ ، ۰۰:۵۵ تنها دلشکسته

سلام

خواهرجوووووووووونی تولدت مبارک... سلامت و شاد و خوشبخت باشید.

کادوها را بیا بگو چی بود! :)))

پاسخ:
سلام  قربون عزیزم ممنونم.
هدیه نقدی بود خواهر جان! و لاغیر!
سلام
تولدت مبارک عزیزم.
وااای چقدر قشنگ که تا اینجاش رو هم فکر کرده بوده مستر
کادوها هم مبارک باشه عزیزم (:

پاسخ:
متشکرم.
ممنون عزیزم و سلام.
۲۸ آبان ۹۵ ، ۰۸:۳۲ خانم لبخند
عه الان تازه دیدم!!
تولدت مباااارک 🎉🎁🎈🎆  :)
ان شاء الله عمر بابرکت داشته باشی و عاقبت بخیر شی =)
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم.
قربونت ممنون از دعای خوبت.
همچنین شما.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اومممم آقا 
من میخواستم برات بنویسم عزیزم تولدت مبارک 
الانم میگم تولدت مباااارک
ولی اولین پستت که ثابته 
و من چون دنبال کننده ات هستم اصلا اونو ندیده بودم یا دیده بودم و متنش یادم نبود خیلی پست خوبیه 
پست بعدیت در مورد خانم دباغه 
اومدم بعدی گفتم برا این بذارم دیدم عهه اینکه پست تولده ضایع نیست بیام اینجا بنویسم نگه یادش نبوده از رو این پسته گفته
حالا میگم نه ضایع نیست 
پست تولده 
منم میگم تولد تولد تولدت مبارک 
مبارک مبارک تولدت مبارک 

*** ***** ****** ** ******
**** * ****** *** ** ***** ******* ** **** ** ** *** *** ******* **** ** *** ****** ** ** *** ***
پاسخ:
قربونت عزیزم ممنونم.

امیدوارم 28 سالگیت بهترین و پربرکت ترین روزهای عمرت باشه
تولدت مبارک
پاسخ:
مرسی عزیزم از  لطفت.
دعا کن هرسال بهتر از پارسال! :)
به به عزیزم
مبارک باشه
ان شاء الله رو به رشد باشی همیشه
با هم و شاد باشید ان شاء الله
پاسخ:
سلامت باشی.
لوسی خیلی لوسی 
لوس 
هههه ههه

پاسخ:
:))
۲۹ آبان ۹۵ ، ۰۸:۲۳ دچــ ــــار
تولدتون مبارک
+ احتمالا بابامامانتون غر زدنای توی وبلاگتون رو خونده باشن :) 
+ هدیه ها هم مبارکتون :)
پاسخ:
:)
آرهههه احتمالا همینه.
متشکرم.
ان شاء الله هر روز و ثانیت بهتر از قبلی باشه
پاسخ:
قربونت عزیزم همچنین.
دست آقای مستر و مامان و بابای عزیزت درد نکنه
تولدت مبارک عزیزم
پاسخ:
قربونت عزیزم. ممنونم.
۰۲ آذر ۹۵ ، ۱۸:۵۹ مامان محمدمهدی
با تاخیر مبارکه
پاسخ:
سلامت باشی :)