ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3501.

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ

من واقعا ازتون ممنونم.

به خاطر حسن نظراتتون و لطفهای همیشگیتون.

ولی من نخواستم بیاین منو توصیف کنین یا ازم تعریف کنینا!

خواستم یه فرصتی بذارم که قلمبه ای تو دل کسی از من نمونده باشه

و اینجا بگین اگر گله ای شکایتی حرفی حدیثی هست.

اما بسیار ممنونم از توصیفاتتون.

مخصوصا خوب دیدنهاتون!

خدایی این تارنما یه حسنش اینه که عیوب آدم رو مستور نگه میداره!

کاش ما میتونستیم همینقدر گزیده تو زندگیهامون رفتار کنیم.

من خیلی سعی میکنم که اینجا بدون سانسور باشم

و خودِ خودم باشم

اما خب طبیعتا وجوه زیادی از بدیهای درونم هیچوقت براتون آشکار نمیشه..

و شاید اینجا بیش از اینکه خودم رو بنویسم

گاهی آرمانهام رو می نویسم!

و این باعث میشه شما هم منو با آرمانهام ببینین!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۶
لوسی می

نظرات  (۴)

۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۵:۵۵ دچــ ــــار
الان از ما تشکر کردید :))!
پاسخ:
:)
خواستم بگم که من اونقدرها که شما فکر میکنید و گفتید خوب نیستم!
البته منظورم شمای آقای دچار نیست چون شما به صراحت گفتید که من غرغرو هستم!
منظورم خطاب به اون دوستانی بود که ازم خیلی تعریف کردن :)
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۶:۲۲ دچــ ــــار
چون شما خواهش کرده بودید که صادق باشیم 
من هم تصورم رو  (که ناشی از برخی پستهای شما بود ) گفتم 
دیگه ببخشید که درست بود/نبود :) 
پاسخ:
من بسیار ازتون ممنونم.
درست گفتید خودمم قبول دارم که غر میزنم زیاااااد!
و مستر هم صبورههههه خیلی زیاد!
نه واقعا لطف کردید.
جدی میگم  :)
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۶:۲۳ دچــ ــــار
در  ضمن اون کامنتی که برای پست اخر بنده گذاشتید قابل قبول نیست :))
پاسخ:
متاسفم ولی نظر من همونه! :دی
۰۶ آذر ۹۵ ، ۲۱:۱۹ مامان محمدمهدی
:)
پاسخ:
:)