ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3549.

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۷ ب.ظ

امان از دست این گل پسر،

که هر جای خونه رو نگاه میکنم،

یه لنگه کفش آورده گذاشته!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۲
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۶:۴۰ نجمه خانم
عکسش کو؟ 
:)
پاسخ:
ههههه هه!
باورت  میشه امروز عکس گرفتم ازش؟!
:))
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۶:۵۵ نجمه خانم
خو بذار 
نمیشه؟




یکی نیست بگه مگه خودت نبودی گفتی عکس نذار!
^__^ 
ولی دوست دارم ببینمش 
پاسخ:
میذارم! ولی گل پسر تو عکس نیست!
عکس کفشمه که یهو وسط خونه رویت شده!

+بعدا نوشت: خدایی عکس کفش بذارم؟؟! :))
۲۲ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۴ مامان محمدمهدی
یعنی به سنی رسیده که عاشق کفش و دمپایی شده؟عزیزم
پاسخ:
:)) ول کن ماجرا هم نیست!