ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3554.

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷ ق.ظ

در انتظار مستر!



+با خونه ی شلوغ! :|

و چشمان پر از خواب!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۳
لوسی می

نظرات  (۱۱)

ان شاالله که بسلامتی برسن
پاسخ:
سلامت باشین شما هم، همیشه، همگی:)
۲۳ آذر ۹۵ ، ۰۵:۱۲ نجمه خانم
خدا نصیب کنه
:)
پاسخ:
آمین.
۲۳ آذر ۹۵ ، ۰۷:۴۷ مامان محمدمهدی
میخواستم بپرسم مگه جمع وجور نکرده بودی که یادم افتاد سوال بیخودیه اونم با وجود دوتا بچه اونم پسرش:))
فکرشو بکن هر لحظه در حال جمع کردن خونه ایم واگه احیانا کسی یکدفعه و هر زمان، وارد خونه شه از بیرون فکر میکنه از صبح لم دادیم رو مبل:)
گاهی بعد جمع کردن خونه پس از چندین بار متوالی رو به محم مهدی میگم مامان یکم دلت به حال من رحم بیاد:) تازه م م جزء بچه هاییه که شلوغ کاریش خیلی کم وبسیار حرف گوش کنه، امان امان از این فاطمه:)
پاسخ:
نکته ش همین بود دیگه!
که اصلا انگار نه انگار!
البته از فضای خونه تکونی خارج شد و به شلوغی معمولی رسید!
والا منم اینطورم. گاهی فکر میکنم کارم تو خونه برکتی نداره:((
۲۳ آذر ۹۵ ، ۰۸:۵۸ بنت شهرآشوب
چقدر این انتظارا شیرینه
شیرین و سخت!
پاسخ:
:)
باورت میشه حس هایی که در لحظه چنین انتظارهایی به سراغم میاد اصلا شیرین نیستن؟؟! :|
اتفاقا دیروز داشتم به همین بخش از شخصیتم فکر میکردم و خب به نتیجه ای هم نرسیدم!
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۲:۰۵ دچــ ــــار
دچارِ انتظار :)
پاسخ:
مبتلا!
مستر!! زود بیاید لطفا!! لوسی‌می جان خوابش میاد خب! :)
پاسخ:
بعله!
ساعت یک رسیدن!
منِ طفلکی! :(
:)
پاسخ:
:)
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۲۲ نجمه خانم
الهی من تو رو بگردم لوسی که خودتو موظف می کنی وقتی شوهرت میاد بیدار باشی و استقبالش کنی 
وااای خدا 

پاسخ:
:)))
اتفاقا مستر طفلکی خیلی صبور و مظلومه. این حداقل کاریه که میتونم بکنم!
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۶:۴۳ نجمه خانم
هآه!

پاسخ:
ها!
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۱:۴۴ بنت شهرآشوب
نمی دونم. شایدم چون من ازین انتظارا کم کشیدم درک نمی کنم...
پاسخ:
فکر میکنم حس خودمم طبیعی نیست.
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۵:۱۷ نجمه خانم
آه نوشتم 
پاسخ:
آها!