ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3566.

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۶ ب.ظ

مستر ماموریته،

و من به پسرک وعده ی کیک پختن بعد از خواب رو دادم.

خودمم خیلی دلم میخواد برم بخوابم،

اما خواب بودن در وقت اذان مغرب رو اصلا دوست ندارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۸
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۸:۲۳ سهیلا ملکی
اره بابا خیلی حس بدیه
روایت داریم اگه این موقع خوابیدبد دیوانه شدید فقط خودتون رو ملامت کتبد
پاسخ:
راس میگی؟
یعنی نذارم بچه ها هم بخوابن؟!
۲۸ آذر ۹۵ ، ۲۰:۰۷ مامان محمدمهدی
چه وعده های خوشمزه ای میدی
آخرش یبار باید بیام خونه تون و از کیهات بخورم:)
پاسخ:
عزیزمممم قدمتون روی چشم :)