ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3597.

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ

عجب روزی بود امروز،

خسته شدم،

دلم میخواد سر به بیابون بذارم،

هیچکس نباشه،

که منم هیچوقت مخاطب غیبتی قرار نگیرم،

أه..

لعنت به این دنیا..




+خب معلومه چرا اسم من برای کربلا در نمیاد..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۸
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۹ دی ۹۵ ، ۰۹:۱۳ بنت شهرآشوب
جدی آدم چه کار کنه با این غیبتای سرزده!؟؟!!؟؟
پاسخ:
شمع شود،
شعله شود،
بسوزد...
دیوانه شدم من!
:((((((
خوش به حالت دغدغه داری
من اینقدر شنیدم و هیچی نگفتم که دیگه:(((((
پاسخ:
هی خواهر جااااان! هعی!
۱۱ دی ۹۵ ، ۰۹:۴۹ مامان محمدمهدی
آخ کربلا:(
پاسخ:
هعی!