ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3645.

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۲۳ ب.ظ

دوباره به سرما رسیدیم.

چقدر ناجوانمردانه هوا سرد میشه،

اونم نه یه ذره  و دو  ذره!

خیییییییلی!

:|


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۵
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۵ دی ۹۵ ، ۱۸:۲۴ دچــ ــــار
اصلا بعضی شبا بقدری سوز میاد که هیچ جوری نمیشه جلوشو گرفت نیاد توی خونه :)
پاسخ:
وای! وقتی از خونه ی مامان مستر برگشتیم، خونه به معنای کلمه به سردخونه ی کامل تبدیل شده بود!
۲۵ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۳ دچــ ــــار
مخصوصا شما که بچه کوچیک دارید
اصلا 
صرفه جوی نکنید توی مصرف گاز(بخاری) :) 

پاسخ:
:|
۲۵ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۷ مامان محمدمهدی
مراقب بچه ها باش سرما نخورن
پاسخ:
:)
چشم:*
۲۶ دی ۹۵ ، ۱۰:۴۴ بنت شهرآشوب
برای بار پنجم سرمانخوریم صوات!!!!
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد:)