ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3656.

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۴۶ ب.ظ

یکی از حسرتهام از گذشته م،

اینه که کاش مهندسی کامپیوتر رو انتخاب کرده بودم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۷
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۲۷ دی ۹۵ ، ۱۶:۵۱ دچــ ــــار
حسرت منم اینه کاش بچه بودم برنامه نویسی یاد می گرفتم :)
پاسخ:
اینو جدی گفتین؟
منم از همین بابته که در حسرتم!
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۷:۱۱ دچــ ــــار
آری ... 
یه حسرتی شده روی دلم ...
مخصوصا بعد از اینکه کتاب ساعت ساز نابینا رو خوندم!
پاسخ:
من اون کتاب رو نخوندم ولی به دلایل متقن این حسرت رو دارم!
:)
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۷:۲۹ دچــ ــــار
توفیقی حاصل کردید به ما هم بگید :)
پاسخ:
خب به کلاسهای برنامه نویسی برین!
من اگر نمیرم به این علته که بسته پایم!
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۷:۳۲ ملکه بانو
چرا؟
اصلا رشته حسرت برانگیزی نیست. اتفاقا من میگم کاش کامپیوتر انتخاب نکرده بودم
پاسخ:
شما بگو چرا؟؟!
حسرت من از این بابته که علم کامپیوتر و برنامه نویسی از قابل دورکاری ترین رشته های مهندسیه.
البته همه ی رشته های مهندسی قابلیت دورکاری دارند ولی به صورت بسیااااار محدود و این رشته شاخص ترین و پردآمدترینشونه.
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۷:۵۶ دچــ ــــار
من بسته دستم 
پاسخ:
:)
ان شالله خدا گشایش بده به دستهاتون! :)
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۸:۴۵ ملکه بانو
از لحاظ زمینه کار خداییش خیلی عالیه ولی رشته خیلی خیلی سختیه.
پاسخ:
آره دقیقا همون چیزی که حسرت برانگیزه.
رشته ی خود من از لحاظ زمینه ی کار بینظیره! اما خب باید باشی! دورکاری تقریبا براش بیمعنیه.
درسته سخته اما قضیه ی طاووس و هندوستانه دیگه!
خوبیش اینه که میشه خارج از فضای آکادمیک هم یاد گرفت.
من میخوام برم دنبالش.
۲۷ دی ۹۵ ، ۲۱:۲۷ مامان محمدمهدی
بلی
رشته خوبی است
پاسخ:
:)
به خوبی رشته ی شما که نیست :)
۲۷ دی ۹۵ ، ۲۳:۰۵ مامان محمدمهدی
چرا بابا هست
رشته همسر همینه و ما راضی هستیم شکر خدا
پاسخ:
عه!
کامپیوتری ان؟
خب کربلا رفتن چه کار؟! :دی
۲۸ دی ۹۵ ، ۰۲:۰۴ ملکه بانو
موفق باشی
پاسخ:
قربونت.
۲۸ دی ۹۵ ، ۰۸:۴۴ دچــ ــــار
و همچنین زنجیر و سلاسل شما را نیز بگشایاد :)
پاسخ:
ما زنجیری نیستیم! :دی