ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3737.

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ

I'm waiting for my love

and I'm sooooo hungry

but there's nothing to eat!

nothing at all!

:|



+یه مدته دارم فیلم امریکن تماشا میکنم (از اثرات ظرفیت دانلود زیاد!)

صرفا جهت تقویت زبان انگلیسی!

باورم نمیشه که گاهی حتی به انگلیسی فکر میکنم!

الکی!

مثلا در این حد مسلط شدم! :)))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۰
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۰ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۳۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خوش به حالت 
من هنوز انگلیسیم در حد 
آی ام ا بوکه:))))))))
پاسخ:
:)))
منم یه مدت اینطوری شده بودم،
قبلا انگلیسیم خوب بود،
الان مدتهاست که جز مقالات انگلیسی چیزی نخوندم و هیچی هم نشنیدم و ندیدم و باورت نمیشه هلو هاو آر یو رو هم به زور میفهمیدم از حرفاشون! :|
باز الان رفتم تو جوش!
بین خودمون بمونه اما به طور جدی تصمیم دارم آیلتس بگیرم!
گشنه :دی 
پاسخ:
:)
دوست داشتید اسم فیلم ها رو اشتراک بذارین
:)

پاسخ:
باشه حتما سرفرصت میذارم.
۲۴ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۳۲ مامان محمدمهدی
وای اسم زبان میاد تنم میلرزه
چقدر ازش دور افتادم:|
پاسخ:
مگه نیازی داری که تنت می لرزه؟
:|
زبان آموزی که ضروری نیس!