ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3775.

جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۱۰ ب.ظ

الان مستر یه متنی برام خوند،

که افراد قدشون رو از پدرشون به ارث می برند،

و وزن و هیکلشون رو از مادرشون!

نمیدونید چقدر با شنیدن این پیام به خوش اندامی بچه هام درآینده امیدوار شدم!

خخخخخ!


+کاش که درست باشه! :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۶
لوسی می

نظرات  (۱۰)

:))))

البته در بررسی که من با خودم و پدر و مادرم کردم فکر کنم درست نباشه!
پاسخ:
:))
آره متاسفانه همه همینو گفتن!
جالبه من خودمو اصلا چک نکردم که درمن و خواهر و برادرم هم صادق نیست!
اما برای مستر صادق بود.
حالا ان شالله برای ما هم باشه دیگه :)
۰۶ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۲۰ مامان محمدمهدی
اش اخلاقاشونو هم از پدراشون به ارث میبردن:))
من ترجیح میدم بچه هام قدشونو از مادر و خانواده مادر به ارث ببرن نه وزنشونو :|
پاسخ:
:))
آرهههه کاش.
البته من تو جمله ی دوم برعکس می طلبم!
هرچند که الان می بینم خانواده ی خودمم قد خوبی دارن و من اصلا نباید از این بابت نگران باشم!
برای پسرک که اصلاااااا نگران نیستم الحمدلله اما گل پسر به نسبت پسرک کوتاه تره و من خوشحالم که بچه ی دومه نه اول! :))
مشکل وزنه! مبادا وزنشون به باباشون شبیه تر بشه :|
یعنی شوهرت قد بلند و شما چارشونه اید؟ :) 
پاسخ:
نه! مستر الحمدلله قد بلند و چهارشونگی رو توامان داره.
من وزنم متناسب با قدمه! همین ویژگی رو براشون میخوام که زود و زیاد چاق نشن.
مستر در چاق شدن به شدت مستعده.
۰۶ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۳۱ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
پس من چرا همه چیم شبیه مامانمه :)
امیدوار نباش باش.درست نیست :)
پاسخ:
آره در من هم صادق نبود! :|
مافقط مستر رو بررسی کردیم حس کردیم دیگه درسته! :)))
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۲۰ بنت شهرآشوب
وااای ای کاش درست باشه
منم بچه بلندبالا میخام
البته صالح،سالم ، مومن، عالم، عاقل ،سپس قدبلند
پاسخ:
ان شالله.
من همه شو با هم میخوام. :)
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۰۱:۲۶ خانم لبخند
خب باید بگم که متنش اصلا درست نبوده :))
پاسخ:
بله عدم صحتش تصویب شد کاملا :))
قد بچه ها از کودکی مشخص نمیشه که لوسی جان 
تو بلوغ مشخص میشه این برای حرفی که در موردقد فسقل هات گفتی :)
پاسخ:
چرا! شنیدم قد انسانها  در بزرگسالی دوبرابر قدشون در دو سالگیه!
آیا این ناصحیح است؟
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۲۴ خانم لبخند
دوبرابر قد دو سالگی؟؟ O_o
نه بابا چنین چیزی نیست :|
پاسخ:
چرا نباشه؟!
متوسط قد پسرها در دوسالگی 88 سانته.
و متوسط قد مردهای ایرانی چیزی حدود همون 175 هست دیگه!
البته این میانگینشه. پنجاه درصد جامعه اینطورن.
و بالاتر و پایین تر از این هم تو دهک های دیگه هست.
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۳۹ خانم لبخند
به نظرم چنین چیزی درست نیست.
پسر ها اصولا بچگی قد بلندی ندارن، اما دوران بلوغ و از دبیرستان یهو چنان رشد میکنن که بیا و ببین!
خیلیا رو دیدم بچگی قد بلندی داشتن اما تو بزرگسالی کوتاه تر از کسانی شدند که قدشون تو کودکی کم بود.
اصلا نمیشه این مسائل رو یه قاعده کلی اینطوری واسش تعریف کرد. منکه اینطور فکر نمیکنم.
پاسخ:
من که نمیدونم این چقدر درسته اما این آماری که از میانگین قد در پسربچه ها دادم دقیق بود.
میانگین قد پسربچه ها در دو سالگی 88 سانتی متره.
و به نظرم میاد که با میانگین جامعه در بزرگسالی در تناسبه!
و اینکه به صورت نرمال، میانگین قد پسرها تا دو سه سالگی از دخترها در همین سن بلندتره! (منحنی رشد اینو میگه)
اون افزایش ناگهانی قدی که شما  میگی به خاطر سن بلوغشونه که در دخترها زودتره و در پسرها دیرتر. درنتیجه دخترهای راهنمایی عموما بلندتر از پسرها میشن چون به قد کاملشون میخوان برسن، و پسرها در دبیرستان یهو به ماکزیمم قد خودشون میرسن. اما در سن خردسالی پسرها بلندترند.
حالا اینکه اون ادعای دو برابر قد دوسالگیشون میشن چقدر دقیقه، الله اعلم!
من فقط یک مادر امیدوارم! :))
مال من که دقیقا برعکسه
پاسخ:
به به! ببین کی اینجاست!
:)