ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3779.

شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ق.ظ

نمیدونم چرا دوست داری هربار سر این موضوع امتحانم کنی؟!

:|



+الحمدلله علی کل حال.

+خدایا آرامش به قلبم ببار و رضایت. لطفا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۷
لوسی می

نظرات  (۵)

شوهرت رفت سرکار؟ 
پاسخ:
منظورت ماموریته؟
نه الان رفته سرکار.
منظور این پستم مستر نبود.
فکر کردم بود.
آره همون ماموریت 
پاسخ:
نه فردا میره ماموریت :|
به نظرت وعده های مستر مبنی بر اینکه این بار آخرین دفعه ی امساله، درسته؟! :(
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۲۳ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خیره ایشالا
پاسخ:
هعی.
ان شالله.
بنظرم تا حالا خیلی از سمت همسرت چیزی نگفتی 
ولی بدقول نبوده تا حالا :) 

پاسخ:
:))
پس ان شاءالله درسته 




چی میگی بابا تو هم؟ میدونی چند تا سال سال تحویل سر شیفت بودم؟ چند تاشونو سیزده عزیز رو بودم؟؟؟؟
پاسخ:
ان شالله.
چی بگم والا! :(
چه غمگین :(