ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3789.

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ

اگر به حد کفایت قرآن بخونی،

دنیا در نظرت بی ارزش خواهد شد،

که قرآن سراسر تذکره ی فطرت و آخرت است.



+برداشتی از صحبتهای جناب پناهیان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۶
لوسی می

نظرات  (۵)

چه قشنگ بود این
عاااالی
ولی من یه درگیری ای این وسط دارم که حل نشده برام. نمیدونم چطور بگم. یه باری سرفرصت باید جمله بندی کنم!
پاسخ:
عزیزمممم:)
لازم نیست جمله بندی کنی! بیا مثل من بلند بلند فکر کن :)
خیلی عالی

خیلی ممنون

:)
پاسخ:
قربون شما.
بله بله شناختمت :*
۱۷ اسفند ۹۵ ، ۰۹:۵۱ دچــ ــــار
اولش فکر کردم تجربه خودتونه:)
پاسخ:
خب طبیعتا روزهایی که بیشتر قرآن خوندم اثرش رو دیدم
برای همین اینجا نوشتمش.
اما حقیقت اینه که اقتباسی از صحبت جناب پناهیان بود.
۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۲۷ بنت شهرآشوب
فقط بخونی نه، با تمام وجود بخونی
پاسخ:
به حد کفایت بخونی. :)
به نظر من فقط خوندنش هم جواب میده.
۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۵۳ بنت شهرآشوب
فقط خوندنش اثر داره. چون طبع قرآن گرمه. و طبع انسان رو گرم میکنه

ولی به نظر من نمیتونه اون دید رو به آدم بده که دنیا رو در نظرت بی ارزش کنه
البته تجربه ی شخصی خودمه!
پاسخ:
:)
آره خب قطعا اثراتش با مدل خوندنها متفاوت میشه.