ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3796.

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۱۲ ب.ظ

در حالی که میرفت روزمون با پسرک به یک روز سخت تبدیل بشه

گل پسرجانم به زور منو برد که باهاش لگو بازی کنم،

و پسرک گفت: میشه منم باهاتون بازی کنم؟

و این نقطه عطفی بود در بهبود شرایط روانی همه مون در امروز!

لگو بازی کردیم،

قایق سواری کردیم،

تنقلات خوردیم،

قایم موشک بازی کردیم،

و بچه ها مامان پیمایی کردند!

:)



+الحمدلله.

+و من از اینکه تونستم به بچه ها لذت بدم خوشحالم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۸
لوسی می

نظرات  (۵)

ای جاااااانم
گل پسر موقعیت شناس:)))
پاسخ:
واقعا واقعا واقعا! :)
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۵۱ بنت شهرآشوب
بچه ها معلمای خوبی هستن
منم دلم یه دختر میخاد!
پاسخ:
:)
ان شالله خدا بهت دختر بده :)
نحس؟ بخاطر مریضی؟
دور از جون 
بگو روز کسل کننده 
ستاد جلوگیری از خودگویی منفی و توقف فکر منفی :) 
پاسخ:
درسته درسته درستهههه!
چه حرف بدی زدم!
درستش میکنم الان.
عزیزم من موضوع پایان نامه ام این رو هم شامل میشه :)
پاسخ:
واقعا؟ چه جالب!
میشه پرسید موضوعشو؟!
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۱۷ مامان محمدمهدی
قبول باشه
پاسخ:
سلامت باشی.