ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3800.

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ق.ظ

وقتی اشتباه شما باعث خراب شدن یک رابطه میشه،

آیا لازمه که بهش فکر کنید؟

در حالی که وجود و بقای اون رابطه اهمیت آنچنانی نداره؟!

گاهی فکر میکنم شاید بهتره دیگه بهش فکر نکنید

و در این شرایط درس گرفتن از اشتباه کافیه.

نه؟



+زورش به اون قسمتیه که شما از همه ی اشتباهات طرف مقابلت چشم پوشی کردی،

و اهمیت ندادی. اما او از یک اشتباه شما هم چشم پوشی نمیکنه!

جالبه که با این وجود من خودمو بد ماجرا می بینم و او رو خوب!

و راست ترش اینکه احساس گناه میکنم از گفتنِ راستی که نباید میگفتم!

و نمیتونم به خودم حق بدم.

+درگیرم! آرامشم کجاست؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
لوسی می

نظرات  (۱۱)

بعد هیجانی عاطفی قضیه ولمون نمی کنه خوب
ولی دیدم بعضی خانم ها اینطوری اند.
پاسخ:
آرهههه ولی چرا؟
وقتی اون براش اهمیتی نداره چرا برای من مهم شده؟
اه!
اینطوری یعنی چطوری؟ مثل ما؟
نخیر همون هایی که فکر نمی کنن به رابطه ای که خیلی مهم نیست
پاسخ:
چقدر خوبن اونا! :(
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۱۹ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
وقتی حفظ رابطه اهمیت نداره خودت رو برا چی اذیت میکنی ؟ بهش فکر نکن.به قول خودت زمان اینا رو حل میکنه
پاسخ:
مشکل من همین الانه!
از اینکه همینقدر زمان و آرامشمو میگیره از خودم شاکی ام!
چون خیلی باید برام بی اهمیت باشه. چرا  نیست؟
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۰۱ دچــ ــــار
باشه نمیذارم :/
پاسخ:
:)
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۱۲ بنت شهرآشوب
وقتی دوام رابطه اینقدر بی اهمیته، چرا ذهن نازنین و آرامش عزیزمونو درگیرش کنیم؟
فکرشو بندازید تو ریسایکل بین :)
پاسخ:
سطل بازیافت! :|
خوب بنداز تو trash
سطل زباله 
پاسخ:
:)))
منظورم این بود که بهتره فارسیشو بگیم! :)
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۴۹ علی-وبلاگ شعرا
آره فقط باید درس گرفت آب رفته به جوب بر نمیگرده.
البته یک عذر خواهی هم بد نیست برای رفع کدورت.

راستی ده روز به عید مونده.الان تاریخ مطلب را دیدم
و باید ذوق کرد :) 11 روز دیگه عیده.عیدتون مبارک:)


پاسخ:
بله واقعا. ده دوازده روز دیگه عیده! :)
عید شما هم مبارک.

+اینم میتونه درس خوبی باشه :) ممنون.
در این جور مواقع نظر من اینه که بخواب:|
اصن خیلی خوشگل همه چی یادت میره

پاسخ:
:|
به نظرم اومد که اصلا چنین موقعیتی روتجربه نکردی!
الحمدلله برات خوشحال شدم :)
من معمولا تمام موقعیت هایی که ناراحت یا عصبیم میکنه یا باعث عذاب  وجدانم میشه میخوابم:|
[فک کنم خیلی داغونم-_-]
پاسخ:
نه اتفاقا خیلی خوبه. خوش به حالت.
نکته ش اینه که بعد از خواب دیگه ناراحت نیستی؟
خب من همچنان ناراحتم تا مدتهاااااااااااااااا!
سر این مسائل گاهی شاید حتی چند ماه درگیری ذهنی داشته باشم:|
حس کردم منظورت فارسی گویی بوده و اتفاقا اول می خواستم همینو بگم ولی از رو شکلک و معنی بازیافت یه حس دیگه به اون کامنت و ارتباطش با پست برام ایجاد شد خخخ گرفتی چی میگم ؟ برای همین نوشتم سطل زباله نه بازیافت :)
پاسخ:
آره کاملا گرفتم.
اتفاقا اون منظور رو هم داشتم که فکر نمیکردم کسی متوجهش بشه اما منظور اصلیم همون فارسی گویی بود.
خوب گرفتی نکته رو :)
ها؟ آره.. بعد از خواب دیگه اهمیت موضوع ها به قوت اولش نیس گاهی حتی فراموشم میشه..
البته اگه دیگران لطف نکنن و دوباره یادم نندازن-_-

درگیری ذهنی خیلی بده مخصوصا چند ماه!!!!
میگن اگه چیزیو یاد اوریش نکنی یا زیاد برای خودت مرورش نکنی و به زبون نیاری زود تر فراموش میشه یا اگه فراموش نه کمرنگ میشه.
پاسخ:
چقدر خوب.
درست میگی. واقعاهمینطوره هرچی بیشتر با خودت کلنجار بری بدتر میشه.