ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3834.

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۲۹ ب.ظ

دیروز خونه ی عمو،

برای من پر از درد بود،

من هیچوقت تحمل لحظه های حضور در خونه ی عمو رو ندارم،

و دیروز این درد مضاعف شده بود..

خوشحالم که با مامان و بابا رفتیم،

وگرنه من قطعا اشک ریزان از اونجا برمیگشتم..



+خدایا همه ی اموات رو بیامرز،

و همه ی بیماران رو شفا بده

به کرم خودت،

به لطف خودت،

به مهربانی خودت،

که ما دستاویزی جز دعا به درگاه تو نداریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۵
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۵ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۴۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
الهی آمین.
پاسخ:
:)
میگم صدای ترانه زن هنوز حرامه؟‌البته ما که گوش نمی دیم ولی جدید خواننده زن مجاز! زیاد شده
توی اینستا یه سرچی بزنید می بینید...
پاسخ:
نمیدونم! راستش منم دارم کم کم شک میکنم!
همین الان تو سایت استفتاء بنمودم!
خدا همه بیماران رو شفای عاجل بده 
آمین
پاسخ:
الهی آمین،
الهی آمین،
الهی آمین.
جوابش نیومد؟ :/
پاسخ:
چرا!
اینو برام نوشتن:
اگر صدا به صورت غنا باشد و یا موجب جلب توجه و تهییج نامحرم بوده، و یا گوش دادن به صدای او به قصد لذت و ریبه باشد، و یا مفسده ای بر آن مترتب گردد، و یا همراه با موسیقی لهوی باشد، جایز نیست.
هم چنین هر موسیقی که به نظر عرف لهوی مضل عن سبیل الله* باشد، حرام محسوب می شود وفرقی بین موسیقی سنتی و غیر آن نیست و تشخیص موضوع هم موکول به نظر عرفی مکلف است.
---------------------
*مضل عن سبیل الله یعنی به سبب ویژگی هایی که دارد انسان را از خداوند متعال و معنویات و فضائل اخلاقی دور نموده و به سمت بی بندوباری، بیهودگی و گناه سوق دهد.ن.ب.ا

+این ن.ب.ا هم نمیدونم یعنی چی!
۱۰ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۱۶ مامان محمدمهدی
آمین

پاسخ:
:)