ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3850.

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ب.ظ

آرزوی سیزده به در پسرکمون،

این بود که کربلا قسمتمون بشه.



+هرجا رفتیم، هر حرفی زدیم، وسط بازی، وسط شادی،

وسط آرزو کردن، هی گفت خدایا کمک کن ما بریم کربلا. :)

+الهی آمییییییییییییییییییین پسرکِ جااااانم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۳
لوسی می

نظرات  (۹)

الهی آمین
:)
پاسخ:
آمییییییییییین.
روزی شما هم باشه ان شالله.
ای جاان :)
ایشالا قسمت تون بشه به زوودی
پاسخ:
ان شالله.
برای شما هم همینطور:*
آخی ..جان 
ان شاءالله به خاطر دعاهای پسرک هم که شده ... سفر کربلا نسیبتون بشه ^_^
پاسخ:
ان شالله.
خدا ازت بشنوه جانم :)
اخی عزیییییزم
ان شاالله که ارزوش به زودی براورده بشه
پاسخ:
الهییییییییی آمین.
روزی شما هم باشه ان شالله.
الهی کربلا قسمتش بشه وهمیشه هم این شوق رو به اهل بیت داشته باشه
پاسخ:
مرسی عزیزم.
ان شالله برای شما هم همینطور.
راستش نمیدونم چقدر ناشی از عشق و شوق بود! امیدوارم که عشق و شوق آگاهانه داشته باشه.
۱۴ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۳۹ مامان محمدمهدی
الهی آمین
پاسخ:
آمین.
هوایی بگیرید مستقیم برید 
ان شاءالله به زودی 
تازه حتی نمیخواد درگیر کاروان کنید خودتونو 
ما خودمون رفتیم 
پاسخ:
ان شالله ان شالله.
باید برامون بخوان.

ان شاءالله قسمت و روزی رفته و نرفته بشه

ما هم اون تَه تَها اگه لایق باشیم... :(((


پاسخ:
ان شالله قسمت همه آرزومندهابشه.
باید براتون بخوان
خوب
اگه اینجوره من فور می کنم هر دو بار نخواستن 
حتی این بار که قبلش رفتم حرم حضرت رضا
پاسخ:
چی بگم والا!
نمیدونم چی بگم ما از خواست و حکمتها سر در نمیاریم.