ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3911.

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۱۶ ب.ظ

امروز برای اولین بار مربای توت فرنگی درست کردم،

و مربا رو گذاشتم رو گاز،

ساعت گاز رو رو 20 دقیقه کوک کردم،

و رفتم سراغ سامان دهی اتاق بچه ها.

یه مدت گذشت دیدم صدای ساعت بلند نشد،

اومدم پای گاز،

چشمتون روز بد نبینه،

مربام کلا سر رفته بود همه ی گاز شده بود آب مربای توت فرنگییییییییی!!

اصلا نمیتونم توصیف کنم که تماشای اون منظره چقدر دردناک بود.

دلم میخواست آبشو از رو گاز جمع کنم بریزم تو مربا! :|

شاید به جرئت بتونم بگم که سه لیوان آب داده بود و همه ش ریخته بود رو گاز.

هیچی دیگه

الان یه مربای غلیظ داریم.



+البته که من مربا رو غلیظ دوست دارم و در هر حال میذاشتم همینقدر غلیظ بشه،

اما خب دلم خیلی سوخت! خیلی!

خدا رو شکر که مربا و توت فرنگی ها نسوختند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۶
لوسی می

نظرات  (۹)

مربا اصلا باید غلیظ باشه نه آبکی :)
پاسخ:
+ اولی که نوشتم همین بود!
درسته اما اینکه آب توت فرنگی رو خالی کنی، با اینکه بذاری خودش غلیظ بشه تفاوت معناداری داره!

اوهوم توت فرنگی زود سر میره:/
من پارسال یه بار مربای توت فرنگی رو به جزغاله تبدیل کردم:)) توی بالکن درس میخوندم و ازش غافل شدم:/
نوش جونتون:))
پاسخ:
آره من تجربه شو نداشتم.
ای وای! :((
توت فرنگی! آخه خیلی حیفه! اگه مربای سیب باشه آدم اینقدر دلش نمیسوزه والا! :دی
ای واااااااااااای تمیز کردن گاز!!!
پاسخ:
آرهههههه :((
برای منم یک فاجعه ست!
بنظر من مربا درست کردن خییییلی سخته :)) خودمونم چون اهلش نیستیم هیچ وقت نرفتم سراغش و دلم نخواسته تجربش کنم !
پایان نامه را بچسب خواهر :)) وقت برا مربا زیاده :))
وااقعا خداروشکرر وگرنه خیلی ضدحال میشد :(
پاسخ:
نه سخت نیست!
اما خب ما برعکس شماییم.
مستر و پسرک اگر تو صبحانه شون مربا نباشه روزشون شب نمیشه جانم!
آی گفتی :((
سلام.به طوره خلاصه میشه بگید شما مربا توت فرنگی رو چه طور درست میکنید؟مرسی
پاسخ:
عینا مثل مربای آلبالو.
رو یک کیلو توت فرنگی، یک کیلو شکر میریزیم و تا صبح میذاریم تو یخچال.
صبح میذاریم رو گاز. حدود همون بیست دقیقه.
فقط باید مواظب باشین سر نره و کف روش رو هم بردارین.
بعد از بیست دقیقه اگر خواستید آبش غلیظ تر باشه توت فرنگی ها رو در بیارید، آب رو بذارید تنها بجوشه،
آخرش دوباره توت فرنگی ها رو بریزید تو آب.
من قدری گلاب هم میریزم و قدری هم آبلیمو. آبلیمو خیلی کم البته. در حد سه چهار قطره.
۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۱۵ مامان محمدمهدی
ما خیلی کم مربا میخوریم و لذا اصلاسمت پختش تابه حال نرفتم
بنظرم کار سختیه
دوست کدبانوی من:)
پاسخ:
:)
برای نجات میوه ها یکی از عالی ترین روشهاست:)
و البته مستر و پسرک واقعا مربا خورن. و گل پسر هم همچنین.
مرسی به خاطر دستور مربا
پاسخ:
قربونت :)
من در مورد اون برداشتن کف روش مشکل دارم!
لازمه آیا؟
آخه من بیام بردارم بعد حیفم میاد! می بینم این کف بدبختم مزه مربا میده خب!:)))
پاسخ:
:))
خب برندار! ولی کفش می مونه! از اون مدل کفها نیست که اگه برنداری از رو برن در مربا هضم بشن! خخخخ!
از رو برن:)))))))))
حالا من باهاشون یه مذاکره ای میکنم شاید از رو رفتن:))
من فکر می کردم شاید در کیفیت مربا اثر داره این کار! چه خوب که نداره:)
راستی شما توت فرنگی رو چطور تو یخچال نگه میداری؟ نشسته هم گذاشتم لامصب زود شروع میکنه به کپک زدن.
توفیق اجباری شد دیگه نصفشون باید مربا بشن!
پاسخ:
از رو نمیرن! :))
نه به نظرم بی اثر باشه.
من فریز میکنم :) هروقت لازم باشه درمیارم.
خدایی تو یخچال اصلا نمی مونه و باید سریع مصرف بشه.
:))
توفیق اجباری :))