ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3943.

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ب.ظ

تو هر مرتبه ای که باشی،

هروقت که اراده کنی رهسپار راه خدا بشی،

به ناچار باید یه چیزهایی رو از دست بدی،

و هر چه نزدیک تر بشی،

چیزهای بیشتری رو باید قربانی کنی.



+از فرمایشات مسترِ عزیزم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۳
لوسی می

نظرات  (۲)

چقدر همچین مستری لازم دارم منم
منظورم همراهیه که با بعد عاطفیش حرفاش بره ته قلب آدم بشینه
پاسخ:
خب این حرف مستقل بدون بعد عاطفی هم درسته و نشست به جانم! :دی
نچ
می دونی وقتی طرف رو به خودت نزدیک ندونی(نزدیکی عاطفی نه نسبتی ) حرفاش رو میگی برو بابا!
من اینجوریم
ولی خدا نکنه یکی باهام عاطفی نزدیک بشه
الان فقط مستونم بگم هعی!
پاسخ:
خب من خیلی اینطوری نیستم!
اینکه از "خیلی" هم استفاده کردم بهخاطر اینه که شاید جاهایی باشم اما یادم نیست واقعا.