ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

ویروس!

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸ ق.ظ

دوستان!

وبلاگ من مورد تهاجم اسپم قرار گرفته و روزی حدود 130 تا پیام هرزنامه برام میاد!

یا باید کد امنیتی بذارم،

یا باید چه کار کنم؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۶
لوسی می

نظرات  (۱۲)

۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۱۹ دچـــــ ــــــار
یا باید هر بار میایید پنل چنتا از اسپم ها رو حذف کنید :)
پاسخ:
اوهوم:|
۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۲۸ دچـــــ ــــــار
برای من هم زیاد می اومد رمزم رو عوض کردم کم شد:)
+ الان روزی یکی 2 تا بیشتر نمی یاد

+ هر چی فشار آوردن من کد امنیتی نذاشتم روی وبلاگم :)) چون معتقدم خلاف حق الناسه این کار:)
پاسخ:
واقعا؟
امتحان میکنم.


+خوب کردین :)
:|
برا منم میاد. محلش نمیذارم!
پاسخ:
:دی
اینم میشه! :)
خب کد امنیتی رو بذارید :)
پاسخ:
آره فکر کنم همین کار درست باشه اما کامنت جناب دچار رو بخونین اخه!
۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۳۰ مردی بنام شقایق ...
باید هدر بنویسید:

لعنت بر پدر و مادر کسی که اسپم بگذارد :)

پنچر میشوید...
پاسخ:
فکر کنم یه نرم افزاری چیزی باشه! حرف نمیفهمه!
۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۳۶ دچـــــ ــــــار
امیدوار باش:)
پاسخ:
:)
سلام لوسی جان
وای خیلی بد من که کامنتای قبلی رو بستم بقیه رو هم به ۲۰روز محدود کردم شرشون کنده شد حالا خیلی کم شاید هفته ای یکی دوتا شایدم اصلا نیاد
پاسخ:
آره درست میگی کامنتهای قبلی رو هم بهتره ببندم.
می بینم که کد را برداشتی واقعا سر حرف دچار این کار رو کردی!؟؟؟؟
نچ نچ نچ

پاسخ:
نه! قبلا این کار رو کرده بودم چطور این چند روز متوجه نشدی؟
:|

برداشتم و فکر کردم که اسپمه تموم شده اما بازم داره میاد.
برای همین این سوال رو گذاشتم.
من واسه همین کامنتا رو باز گذاشتم!!!
چون فقط اونایی که ثبت نام کردن بدون کد کامنت میدن و بقیه باید کد بزنن!
دیگه کم پیش میاد اسپم بیاد! :)
پاسخ:
عجب! چه روش خوبی.
کاش یه گزینه هم داشت که اونایی که بیانی ان تاییدی باشن و بی کد، غیربیانی ها هم تاییدی باشن اما با کد!
این عالی میشد
یه راه دیگه هم داره!
اگه همه مخاطبینت بیانین، اون تیک که فقط اونایی که ثبت‌نام کردن بتونن کامنت بدن رو فعال کن!

پاسخ:
نه متاسفانه نیستن.
۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۱۳ دچـــــ ــــــار
@@حرف دچار خیلی هم منطقیه :)
پاسخ:
@@
۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۱۱ تنها دلشکسته

سلام

حالا اسپم چیه؟!

مردم شانس دارن:)) وبلاگ ما نظرش هم به زور میاد :))

پاسخ:
سلام. ویروس دیگه.
خدا قسمتت کنه خواهر :)))