ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3999.

پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۷ ب.ظ

رفقای جان که همیشه کمک و راهنما بودین،

آیا کسی هست که جامبو شلز درست کرده باشه؟

میخوام ببینم فوت کوزه گری یا نکته ی کنکوری ای نداره؟

همون ماکارونی خودمونه که میریزیم تو جامبو؟

من الان چند جا طرز تهیه شو نگاه کردم،

همه جا گفته بودن که بعد از ریختن مواد توی جامبو شلزها،

یه کم هم پنیر پیتزا توش میریزیم میذاریم تو فر در حدی که پنیرها آب بشه.

سوال من اینه که آیا در این صورت خود جامبوها خشک نمیشن؟!



+یه روش دیگه هم بود که جامبوها رو آماده کنی رو کل ظرفت رو پنیر پیتزا بریزی.

یعنی ظاهر خارجیش مثل لازانیا میشه.

که اون به نظرم منطقی تره که جامبوها نرم بمونن، اما خب ظاهرش مثل اولی شکیل نیست.

کسی تجربه ای داره لطفا؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۸
لوسی می

نظرات  (۱۵)

ای درد نگیری ترکیدم از خنده 
وای خدا 
داشتم تو وبم لهجه دار می نوشتم اومدم بگم تو هم بیا دیدم نوشتی جامبو چی؟ شِلز شُلز شَلز 
شِلِز؟ شُلَز؟ 
واااااااای خدا مردم 
مردم از خنده 
بیا جمع کن اگه راست میگم اشکنه ریواس درست کن! 
از خود بیگانه P: ههههههههه
جامبو شلزی:)))))))))) وای خدا نمتونم جلو حودمو بگیرم ههههههههه ههههههه
پاسخ:
جامبو شِلز :))
الحمدلله که موجبات خنده وشادی شما رو فراهم کردیم. :دی
۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۶ بنتُ الهدی
سلام.
فکر کنم اگر فقط بالای فر رو روشن کنید در حد یه ربع که پنیر آب بشه خشک نشن 
میشه هم مواد سالاد ماکارونی رو بریزین توشون. اونجور دیگه خیالتون راحته اصلا خشک نمیشن !
پاسخ:
سلام.
آره تصمیم گرفتم سردش کنم. شما امتحان کردی؟ جالب میشه؟
۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۲ دچـــــ ــــــار
نوش جان
پاسخ:
نخوردیم هنوز!
لوسی جان به نظر من روش پنیر بریزی برشته تر و خوشمزه تر میشه ...
واسه اینکه خشکم نشه من همیشه یه ظرف کوچیک آب میذارم داخل مایکروویو که خیلی خشک نشه
پاسخ:
اومممم ممنون بابت توصیه ی آب درست میگی :)
سردش هم جالب میشه؟ سالاد ماکارونی کنمش.
سلام.
من چند بار درست کردم.
فوت کوزه گریش اینه که توی قابلمه ی خیلی بزرگتر از حدشون بریزی که مجبور نباشی همش بزنی چون پاره پوره میشن.
بعدش هم اگر یه تعداد پاره پوره شدن عیب نداره. میریزیشون کف ظرف روشون سس و پنیر بریز خوشگل ها و سالم ها رو پر مواد کن بذار روش.
من پنیر زیاد ریختم چهل  و پنج دقیقه هم گذاشتم توی فر. پنیر برشته شد و لبه ی پاستاها یه کم خشک شد. ولی خوب بود.
برای جلوگیری از خشک شدن می تونی یه کاسه آب توی فر بذاری بجوشه
پاسخ:
سلام.
ممنون عزیزم.
سالاد ماکارونی بکنمش چی؟ جالب میشه؟
سرد باشه اصلا.
شنیده بودم وصف این غذارو اما تا حالا نخوردم و درست هم نکردم
اگر روی ظرف فویل بکشید غذا رطوبت خودش رو حفظ میکنه و خشک نمیشه
پاسخ:
آرهههه خودم امروز یهو یاد فویل افتادم!
اما راستش تصمیم گرفتم سردش کنم! یعنی سالاد ماکارونیش کنم!
نظرتون چیه؟
لوسی دونه دونه پنیر بریز بعد بافاصله بچین داخل یه ظرف دیگه که ظاهرش زشت نشه
پاسخ:
نظرت چیه که سالاد ماکارونیش کنم؟!
مواد سالاد ماکارونی توش بریزم.
سلام 
من چندبار درست کردم اما خشک میشد. بنظرم همون سالاد ماکارونیش کنی خیلی بهتره
من خودم تا حالا درست نکردم مثل سالاد ماکارونی اما تعریفشو شنیدم
پاسخ:
سلام.
آره فکر کنم سالادش کم خطرتر باشه! :دی
راستش سرد تست نکردم امتحان کن خبر بده ولی احتمال خوشمزه میشه فقط باید خیلی موادشو ریز کنی
پاسخ:
اوکی.ممنون.
۱۹ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۴۶ بنتُ الهدی
راستش همسرم برای تولد من با یه دستوری درست کردن خیییلی خوشمزه بود الان اون دستور رو ندارم ! فکر کنم بجای مرغ و کالباس تن ماهی داشت .. ولی خوب میشه اگر سالاد ماکارونی دوست داشته باشین اینم مثل همونه :)
پاسخ:
آره من همیشه همین دستور رو درست میکنم.
عالیه با تن ماهی :)
سالم تر هم هست.
منم همونو باز درست کردم اینبار تو جامبو که عالی شد :)
راستش سرد فکر نکنم خوب بشه. چون نسبت مواد به پاستا خیلی زیاد میشه. باید شکمشو پر کنی دیگه
پاسخ:
خوب شد امتحان کردم :)
وای شما چقد خارجی هستین!!!!!! ^__^
پاسخ:
ههه ههه!
ما اینیم دیگههههه ! :)
یه پارازیت بندازم: تن ماهی اصلا و ابدا سالم نیستا
پاسخ:
ناسالم که نیست!
ولی اینکه بخوای همیشه بخوری آره خب خوب نیست!
اما ما ماهی یه دفعه شاید بخوریم.
میگن هفته ای یه دفعه هم اشکالی نداره.
بعد هرچی باشه از سالاد ماکارونی با کالباس و ژامبون که بهتره.
سالاد با مرغ رو هم من دوست ندارم!
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۶ مامان محمدمهدی
اسمشو اولین باره میشنوم
برم ببینم چطوریاست:))
پاسخ:
چیز جالبیه! نوعی از ماکارونیه که  لازانیای لقمه،
سالاد ماکارونی لقمه! یا همچین چیزایی تهیه میکنه! :دی
خوب ما کلا سوسیس کالباس نمی خوریم اصلا.
من خیلیییییییییییییی تن ماهی دوست داشتم ولی اخباری که از کارخونش بهم رسید و البته منعش توسط دکتر سنتی که می رفتم باعث شد حذفش کنم تقریبا
پاسخ:
ما هم سوسیس و کالباس نمیخوریم اصلا.
و تن ماهی هم دوست نداریم و نمیخوریم!
فقط برای سالاد ماکارونی اونم ماهی یه بار.
البته میگن هفته ای یک بار هم اشکالی نداره.
حالا ضررش چی هست؟