ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4024.

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ب.ظ
ما از وقتی اومدیم این خونه، من با سینکمون مشکل داشتم.

هرکار میکردم لکه هایی که روی سینک بود از بین نمی رفت،

و انگار که جذب سینک شده بود،

در حدی که دیگه شک کرده بودم سینکی که برای این خونه ی نوساز استفاده کردن حتما دست دوم بوده!

از وایتکس و جوش شیرین و هرچی که هرکسی گفت امتحان کردم تا لکه ها برن،

اما نشد که نشد!

دیگه از لکه ها خسته شده بودم،

و به مستر گفتم اصلا باید سینک رو عوض کنیم!

من از این بدم میااااااد!

آیا شما هم از لکه ها خسته شده اید؟!

امروز میخوام یک پاک کننده ی جدید رو به شما معرفی کنم!

سیـــــــــــــــــــــف!

معجزه ی آشپزخانه ی من!

هیچ لکی باقی نمونده! هیچی!

اغراق نیست که بگم هروقت از کنار سینک رد میشم

چشمام قلبی قلبی میشه از حجم برقی که میزنههههه.

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۶
لوسی می

نظرات  (۱۴)

توام مث من وسواس داری هااا، منم یه لک ببینم کلا قاطی می کنم :)
پاسخ:
آرههه البته این یک لک نبود واقعا رو اعصابم بود این مدت ده ماهه!
میخواستم کلا سینک رو بکنم یکی دیگه بخریم!
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۱۴ شبنم بیقرار
برو از شرکتشون پورسانت تبلیغات بگیر!خخخخخخخخ
پاسخ:
آرهههه بهش فکر کردم. خخخخ!
این معرفی نوعی بابت سپاس گزاری از محصول خوبشون بود دیگه :)
تبلیغات دهان به دهان! :))
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۳۳ تنها دلشکسته

واقعا سیف خوبه؟

برام جالب بود.

کدوم محصولش؟ میشه دقیقا نوعشو بگی؟ مایع است یا کرمی؟

پاسخ:
آره عالی :)
فکر نمیکنم فرق زیادی با هم داشته باشن اما اینی که من برداشتم دارای ریزدانه های فعال و کرمی هست.
وای لوسی خوش به حالت ولی واسه ما واقعا دست دوم استفاده شده بود هر کاری کردم نشد آب که میریختی انگار صد سال بود نشسته بودیش  یعنی خونه ما رو بگم از هر جاش زده  که پول گیرش بیاد دروغ نگفتم
پاسخ:
شما هم سیف رو امتحان کردی؟
آره سیف عالیه
فقط یه جاخوندم عمر وسایلو کم میکنه! نمیدونم درست بود یا نه
پاسخ:
آره رو خودش هم یه چیزایی نوشته که انگار یعنی همین!
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۰۶:۵۶ دچـــــ ــــــار
خوشحالم که نگرانیتون رفع شد :):))))
پاسخ:
بله ممنون.
ده ماه شد؟....!
پاسخ:
آره دیگه نزدیک یازده ماهه!
مرسی که ما رو با رازهای خانه‌داری آشنا میکنی! ^__^
پاسخ:
:))
قربانت  :)
هعی!
پاسخ:
:|
آره عزیزم من هنوزم سیف استفاده میکنم اون سینک اصلا مشکل داشت
پاسخ:
:(
چقدر رو اعصابن این سینکهای تمیز نشدنی! :(
آیا شما مقید به استفاده از محصولات ایرانی و تولید داخل نیستید؟
پاسخ:
چرا! اتفاقا این محصول کاملا ایرانیه.
منم دیدم که عین همین بسته بندی و نام،خارجیش هم هست اما موقع خرید دقت کردم و نوشته تولید در شرکت یونیلیور ایران.
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۲۴ بنتُ الهدی
خدا خیرت بده خواهر !
من یه سیف خریدم خیلی وقته به نیت گاز، ولی اثر نکرد منم گذاشتمش کنار ! امروز که اومدم سینک رو بشورم یاد پست شما افتادم گفتم بذار امتحان کنم ! خلاصه استفاده کردیم و سینک مان برق افتاد :) من تا حالا از سفیدکننده استفاده میکردم که بوش خیلی اذیتم میکرد
ممنون :*
پاسخ:
وای چقدر خوب. خوشحال شدم.
الحمدلله که مفید بوده :)
یعنی برای گاز بی اثره؟ من میخواستم رو گاز هم امتحان کنم!
آخه تحت لیسانس، یونیلیور، اسراییل
نمی دونم
پاسخ:
بعید میدونم اسرائیلی باشه! :|
چون نوشته "تولید شده در ایران توسط شرکت یونیلیور ایران. قزوین، شهر صنعتی البرز"
رفتم آوردم از روش نوشتم. :دی
آدم های ایرانی تولیدش کردن دیگه.
وقتی تحت لیسانسه تو ایران فقط بسته بندی میشه اکثرا، مثل پریل پرسیل دامستوس سیگنال
و بخشی از سود به شرکت صاحب اسم مداخته میشه مثل کوکاکولا پپسی
و اگه اون شرکت اصلی اسراییلی باشه ... نه که خودش تو اسراییل باشه سهامداراش اسراییلی باشن
ببخشیدا، چون احساس کردم شاید براتون ارزش داشته باشه گفتم مگر نه قصد دخالت ندارم
پاسخ:
نه ممنون که گفتید چون مهمه.
اما به نظرم میاد حرفتون فقط حدس و گمانه!
اگر معتبر هست و مطمئن هستید که سهامدارش یک شرکت اسرائیلیه به من خبر بدین خیلی هم ممنون میشم.