ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4039.

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۶ ب.ظ

تو نگاه عموم مردمی که تو راهپیمایی شرکت میکنند،

(علی الخصوص راهپیمایی روز قدس)

این جمله موج میزنه:

"بهت افتخار میکنم؛

و ممنونم که هستی."

:)



+شما هم دیدین تا حالا؟؟!

+تو راهپیمایی روز قدس نور و رحمت موج میزنه.

الحمدللهِ عَلی ما هَدانا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۲
لوسی می

نظرات  (۱۰)

تا حالا به چشماشون نگاه نکردم
پاسخ:
عجب! :)
مثل هر سال بود؟ به خاطر گرما میگم 
یعنی تو رفتی! با دو تا بچه! خو معلومه که همچی حسی بکنی که از چشای بقیه بباره 
پاسخ:
آره الحمدلله شلوغ بود.
این حس برای ماهایی که همیشه به ساندیس خوری متهم شدیم، همیشه بوده و هست، که درروز قدس قطعا از این خبرها نیست.
بله خب در این شرایط شاید این حس پررنگتر میشه.
کلا فضای آدمهای معتقدی که همگی روزه هستند و همگی آسایش خودشون رو به خاطر اعتقاداتشون رها کردند چیزی جز نور و رحمت نیست دیگه.
کاش خدا قبول کنه.
۰۲ تیر ۹۶ ، ۱۸:۱۹ شبنم بیقرار
امسال یه چیز دیگه هم دیده شد: شعار "روحانی بنی صدر پیوندتان مبارک"! :)))))
ملت قاتی کرده بودن!:)))))
پاسخ:
امسال کلا ملت قاطی کردن!
متاسفانه.
منم میرفتم سالهایی 
بعد کم کم خجالت کشیدم از اینکه کسی منو ببینه 
چون سالهایی که تو بخش شیفت بودم همکارا می خندیدن ادا درمیآوردن حالا نمدونم  از الکی و برای خنده بود یا مسخره کردن بود ولی حسم اون موقع این بود که مسخره می کنن 
برای همین + تنبلی کم کم تعداد دفعات رفتنم بستگی به این داشت که مامان چقدر پیله کنه و ما رو ببره و گرنه که فکر اینکه از جلو بیمارستان رد میشیم و ممکنه همکارام از پشت نرده ها ببینن و خجالت بکشم(که بعدا بگن فلانی تو هم بودی).... 
پاسخ:
چقدر عجیب!
من اگر بودم اگر هم کم میرفتم، با مسخره شدن دیگه بیشتر و بلکه حتما میرفتم!
و اعلام هم میکردم که من میرم!ههه!
روحیات متفاوت!
بیخود مسخره میکنن!
۰۲ تیر ۹۶ ، ۲۲:۱۶ مامان محمدمهدی
خدا قبول کنه از همه و از شما هم:)
پاسخ:
ان شالله.
@خانم اشک
خب شما هم مسخرشون کنید
مسخره تر این که کشورتو تهدید به حمله می کنن بعد اونا پز روشنفکری میدن
من بودم شاید البته بهشون می گفتم به کار گرفتن فکر بهتر از اینه آکبند نگهش داریم و پزشو بدیم!
پاسخ:
بله منم بودم یه چیزی میگفتم ولی خب متاسفانه غالبا اینطوره که نرود میخ آهنین در سنگ!
۰۳ تیر ۹۶ ، ۰۳:۱۵ شبنم بیقرار
@خانم اشک

ای کسانیکه ایمان آورده اید هر کس از شما که از دینش برگردد، پس بزودی خدامردمی را می آورد که هم خدا دوستشان دارد و هم آنها خدا را دوست دارند ،اینهادر برابر مؤمنین متواضع و در برابر کافران مقتدرند و در راه خدا جهاد می کنند واز ملامت هیچ ملامتگری پروا ندارند،این فضل و برتری از جانب خداست که به هر کس بخواهد و صلاح بداند می دهد و خدا وسعت بخش و بسیارداناست ) آیه 54 سوره مائده


از خدا بخواه که این خصلت رو بهت بده چون توی آیه اومده که این فضلیه از جانب خدا...و برای به دست آوردنش تلاش کن.

ان شاءالله هممون بهتر میشیم!



پاسخ:
@ خانم اشک
:)
اینکه من میگم مال امسال و پارسال نیست 
مال قدیم ترهاست وقتایی که این حرفهایی که شما ها میگید نبود 
البته که میگم خودمم دغدغه ای - دیگه - ندارم و تنبلیم هم هست به چشم ندیدم امسال برم 

پاسخ:
هرطور صلاحه.
:(
۰۳ تیر ۹۶ ، ۰۹:۲۵ دچـــــ ــــــار
نگاه مردمش خطابش با کیه اونوقت؟ :)
پاسخ:
با تک تک آدمهایی که اومدن راهپیمایی!
۰۳ تیر ۹۶ ، ۱۰:۵۹ دچـــــ ــــــار
آهان یعنی به همدیگه افتخار میکنن مردم؟!
پاسخ:
بله.