ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4040.

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ق.ظ

وقتی کسی از ما ناراحته،

و داره این دلخوریشو بهمون میگه،

حداقل انسانیت اینه که خودمونو از دلخوریِ او متاسف نشون بدیم.

اینکه زل بزنیم تو چشماش

و یه جوری برخورد کنیم

که اصلا مهم نیست که ناراحتی،

یا من تعجب میکنم که تو چرا ناراحتی،

یا چقدر تو بیخودی حساسی،

باعث میشه اون احتمالا دلخورتر و شاید حتی عصبی بشه،

و بعد میشود آنچه که نباید بشود!

در حالی که بروز تاسف از جانب مخاطب،

همه چیز رو خیلی سریع رفع میکنه!



+اینها جزئیات مهارتهای ارتباطیه که شاید از نظر ما خیلی مهم نباشه،

اما واقعا همین جزئیات گاهی باعث بروز مشکلات بزرگ بین خانواده ها یا دوستان میشه.

+البته حواستون باشه که اونی که از شما دلخوره،

آدم با جنبه ای باشه و این مدلی نباشه!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۳
لوسی می

نظرات  (۴)

تا حالا پیش نیومده همیشه دلخور شدم ولی از کسی معذرت خواهی نشنیدم تازه زبونشون درازتر میشه
پاسخ:
همون که من گفتم دیگه.
مخاطبهاش شما هم براشون مهم نبوده که شما  ناراحتی.
و این واقعا دلخور کننده ست. :(
کاش اونها این پست رو میخوندن :)
هعی روزگار...
متنفرم از اینکه بهم میگن تو چقدر حساسی ...
پاسخ:
:(
به اینجور آدمها اصلا نگو که دلخوری. :(
منم تجربه دارم. :(
نامردا!
خودشون می فهمن دلخوریم
البته یه دسته هربون ترش هم هست که از فهمیدن دلخوری شما طفره میرن و فکر می کنن نه خانی اومده نه خانی رفته
پاسخ:
دقیقا منظور پست همین افراد خاصی هستند که در ادامه گفتید.
کسانی که نمیخوان قبول کنن دلخوری و یا چرا دلخوری! و اونطوری گوینده رو بیشتر شاکی میکنن و دلخورتر!
۰۴ تیر ۹۶ ، ۰۰:۵۳ مامان محمدمهدی
البته گاهی لازمه که در برابر برخی همینطوری باشی
بعضیا هستن نازک نارنجی و یسره در حال دلخور شدن
من در مقابل همچین آدمایی همونطوری برخورد میکنم تا ساکی شن
چون میزان دلخوریشون از حد گذشته ست
وال لا:)
پاسخ:
احسنت بر شما. :)
والا! :دی