ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4069.

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۸ ب.ظ

باید سرت شلوغ باشه،

باید همپا داشته باشی،

باید وسایل ارتباطیت قطع باشه،

باید یه عالمه کار داشته باشی که وقت نکنی به چیزی فکر کنی،

باید یکی باشه که باهات بیاد پارک،

باید موبایلت یه هفته گم و گور باشه،

باید هی بری بیرون،

هی بری دانشگاه،

هی پایان نامه بنویسی،

هی کار تحویل بدی،

درسته که این وسط قدری عصبی میشی؛

و احتمالا بچه هات باید ترکشهاشو تحمل کنن،

اما لااقل کمتر به غم فراق مشغول میشی،

به غم اینکه پنج روزه که مسترت نیست...

باید سرت شلوغ باشه..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۶:۵۵ دچـــــ ـــــار
میخواستم بگم دلتنگیت غیر طبیعیه ولی نیست انصافا :)
+ قابل توجه مستر :) نیستی محبوب تری انگار :))
پاسخ:
متوجه نشدم کدوم دلتنگیه رو فکر کردین غیر طبیعیه؟
البته خدایی این دوره برای من غیرطبیعی گذشت.
خیلی راحت تر از قبل الحمدلله.

۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۶:۵۹ دچـــــ ـــــار
دلتنگی ناشی از نبود مستر
پاسخ:
اینو که فهمیدم میگم کجاشو حس کردین غیرطبیعیه؟
این که در طول این هفته هیچ بروزی نداشتم؟
یا اینکه میگم خوبه سر آدم شلوغ باشه؟
۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۷:۱۱ گُل نِگار
باید سرت شلوغ باشه ..
ته این سر شلوغی دلت که به یجا گرمه خیلی خوبه :)
پاسخ:
بله خیلی خوبه :)
مشغول شدن هم خوبه هم سخته...
پاسخ:
آره دقیقا.
۲۱ تیر ۹۶ ، ۲۱:۰۶ ستاره جان
خدا وکیلی موافقم 

پاسخ:
:)
۲۱ تیر ۹۶ ، ۲۳:۱۲ مامان محمدمهدی
خب خداروشکر که سرت شلوغه
ولی سعی کن به بچه ها ترکش کم بخوره و کمترین آسیبو ببینن:)
پاسخ:
ههه!
چشم :)