ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4076.

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۳ ب.ظ

از اینکه می بینم ایده های من

توسط بقیه داره به محصول تبدیل میشه

(البته نه اینکه ایده ی منو بدزدن! ایده ی مشابه من دارن!)

احساس خسران و در جا زدن میکنم!



+با مستر عهدی بستیم برای یک سال دیگه!

یک سال دیگه همین روز ببینیم چه کرده ایم!

یک هدف یکساله تبیین کردیم در حقیقت!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
لوسی می

نظرات  (۴)

۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۹:۱۰ خانم الفــــ
ان شاءالله موفق باشید و خبر موفقیتتون  و بهمون بدید :)
وجودتون بابرکت باشه ان شاءالله
پاسخ:
متشکرم همچنین شما :)
۳۰ تیر ۹۶ ، ۲۰:۱۹ ستاره جان
وای آره 
تو حرفای معمولیم وقتی می بینی یک نفر یه حرفی میزنه که تو قبلش زدی و کسی نفهمیده یا فهمیدی و نگفتی همین حس هست 
خدا نکنه یه ایده داشته بلشی و نتونی پرورشش بدی بعد یکی دیگه...(البته که من اصولا آدم ایده داری نیستم)
پاسخ:
آخ آخ آخ! گفتییییی :((
سلام
من نرم افزار خوندم و دارم می خونم
همش میگم اگه می رفتم یه رشته انسانی یه رشته مهندسی دیگه بهتر نبود
تو نرم افزار باید دایم به روز باشی
همش فکر می کنم اگه به خاطر بچه یا بچه های بعدیم یه مدت خونه باشم کلا از دنیای بازار کار اوت میشم
البته استادم میگه این جند سال هم به خاطر ارشد خوندن از بازار کار عقب موتدید!
پاسخ:
سلام.
برای همه ی رشته های مهندسی مدام باید به روز باشی این خصوصیت مهندس بودنه.
در نتیجه هیچ تفاوتی وجود نداره.
اما خوبیِ رشته ی نرم افزار در اینه که شما حتی تو خونه هم میتونی خودت رو آپدیت کنی،
اما اگر مهندس مکانیک باشی نمیتونی. مهندسیهای دیگه کار یدی و حضور و فعالیت فزیکی در یک مکان خاص رو داره اما نرم افزار نه.
شما با آموخته هات میتونی خیلی کارها و ایده ها رو پرورش بدی و منتظر کسی نیستی که استخدامت کنه.
میتونی ایده ی خودت رو عملی کنی. و این بهترین اتفاق برای هر آدمیه.
این رشته واقعا جای کار زیاد داره خیلی خیلی زیاد.
اتفاقا به نظر من خونه نشین بودن خوراک مهندس نرم افزار بودنه! :)
۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۸:۱۸ دچـــــ ـــــار
:)